چاینا دیلی:

هیات چینی فردا راهی آمریکا می شود

۱۳۹۸/۰۶/۲۶ - ۰۸:۴۶:۵۲
کد خبر: ۸۹۸۹۳۶
هیات چینی فردا راهی آمریکا می شود
چین اعلام کرد: آمریکا از این کشور دعوت کرده است تا هیاتی را در سطح معاون وزیر دارایی برای ادامه رایزنی های تجاری در سطح کارشناسی به واشنگتن اعزام کند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، چاینا دیلی روز سه شنبه گزارش کرد قرار است هیات چینی فردا چهارشنبه به سرپرستی «لیائو مین» معاون دفتر کمیسیون مرکزی امور اقتصادی و معاون وزیر دارایی این کشور برای ادامه مذاکرات تجاری راهی آمریکا شود.

گفته شده است در این نشست کارشناسی، دو طرف مقدمات مذاکرات بعدی در سطح عالی اقتصادی و تجاری را برای ماه اکتبر در واشنگتن آماده می کنند.

سیزدهمین دور مذاکرات تجاری چین آمریکا قرار است ماه اکتبر (مهر ۱۳۹۸) در واشنگتن برگزار شود این تصمیم پنجشنبه ۱۴ مرداد و به دنبال تماس تلفنی میان 'لیوخه' معاون نخست وزیر و مسئول طرف چینی گفت و گوهای همه جانبه اقتصادی چین با آمریکا و رابرت لایتیزر نماینده تجاری آمریکا و استیون منوچین وزیر خزانه داری آمریکا اخذ شد.

همچنین دو طرف در این ارتباط تلفنی موافقت کردند کارگروه های دو جانبه ای را با هدف آماده سازی کامل برای مذاکرات سطح بالا به منظور دستیابی به پیشرفت اساسی در اواسط ماه سپتامبر برگزار کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز