ظریف در نیویورک اعلام کرد:

نشست ۱+۴ چهارشنبه برگزار می شود

۱۳۹۸/۰۶/۲۹ - ۲۲:۵۹:۱۸
کد خبر: ۹۰۰۵۰۶
نشست ۱+۴ چهارشنبه برگزار می شود
ظریف در بدو ورود به نیویورک در جمع خبرنگاران ایرانی، با تشریح اهداف سفر خود اعلام کرد: نشست وزیران خارجه ایران و کشورهای ۱+۴ روز چهارشنبه در نیویورک برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا, محمدجواد ظریف بیان داشت: فرصت خوبی برای دیدارهای رسانه ای و اعضای اندیشکده هاست. روز چهارشنبه جلسه وزرای خارجه ۴+۱ با ایران است.با وزرای خارجه انگلیس و فرانسه و عمان دیدار خواهم داشت.برنامه های متنوعی داریم.

وی ادامه داد: شرایط بازگشت به میز مذاکره  مشخص است و میز مذاکره اعضای برجام یا کسانی است که تعهداتشان را در برجام اجرا می کنند.

وزیر امور خارجه کشورمان عنوان کرد: آمریکایی ها نمی توانند همزمان  تروریسم اقتصادی یا به قول اقای ترامپ جنگ اقتصادی علیه ایران را ادامه بدهند و فشار حداکثری را دنبال کنند و در عین حال بخواهند پشت میز مذاکره قرارگیرند. پیوستن آمریکا به 1+4 چه به عنوان 5+1 چه به عنوان میهمان، ضرورتش پایان دادن به جنگ اقتصادی علیه ایران است.

ظریف تاکید کرد: شرایط کنونی منطقه و بین المللی ؛پیمان شکنی های آمریکا و خطراتی که ایجاد کرده و نظرات ما درباره  امنیت منطقه از جمله محورهای اصلی سخنرانی رییس جمهور است.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز