رکورد مهم روحانی در سفر به نیویورک علیرغم محدودیت های آمریکا

۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۰۴:۱۸:۲۱
کد خبر: ۹۰۱۵۷۸
رکورد مهم روحانی در سفر به نیویورک علیرغم محدودیت های آمریکا
رئیس جمهور پیش از سفر به نیویورک یک رکورد تاریخی ثبت کرد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، رئیس جمهور امروز برای شرکت در اجلاس سازمان ملل راهی نیویورک می شود. این سفر در حالی صورت می گیرد که آمریکا محدودیت عجیب و غیرقانونی برای حسن روحانی و تیم همراهانش در نظر گرفته است.

صادر نکردن ویزا برای بسیاری از اعضای هیئت همراه رئیس جمهور و محدود کردن محل تردد روحانی در نیویورک از اقدامات غیرقانونی که دولت ترامپ برای رئیس جمهور ایران در نظر گرفته است به همین دلیل روحانی مجبور است در سفر به روحانی دیدارهای فشرده با رهبران سایر کشورها برگزار کند.

این محدودیت ها در حالی صورت گرفته که حسن روحانی در حال ثبت یک رکورد تاریخی در سفر روسای جمهوری اسلامی ایران به نیویورک است. تا این لحظه اکثر رهبران کشورهای جهان که به نیویورک می روند از روحانی درخواست دیدار کرده اند، این تعداد چندین برابر درخواست های کشورهای جهان در سال های پیش است به طوری که تیم هماهنگی روحانی را دچار مشکل کرده و انتخاب دیدارها با سختی مواجه شده است. قرار است حسن روحانی ضمن سخنرانی در اجلاس سازمان ملل دیدارهای فشرده بسیاری را با رهبران کشورهای جهان طبق اولویت های سیاست خارجی جمهوری اسلامی برگزار کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز