برخی منافع ملی را قربانی منافع شخصی خود می‌کنند؛

ضربه به کشور و شهدا با نام دفاع مقدس

۱۳۹۸/۰۷/۰۳ - ۱۴:۱۴:۴۳
کد خبر: ۹۰۳۰۸۲
ضربه به کشور و شهدا با نام دفاع مقدس
برخی در لباس‌های مختلف به نام دفاع از شهدا و پاس داشتن دفاع مقدس پشت سنگر کشور ایستاده‌اند از همانجا به کشور و سربازان که در حال جنگ هستند، خنجر می زنند. متاسفانه این جماعت منافع ملی را قربانی امیال و منافع شخصی و گروهی خود می‌کنند و با نام بردن از شهدا، ائمه و دفاع مقدس به این مقدسات هم ضربه می‌زنند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، امروز همزمان با ایام هفته دفاع مقدس، که مزین به نام شهدای کشور است و مراسم تجمع 12 هزار نفری بسیجیان وزارتخانه‌ها و ادارات استان تهران در مجموعه ۱۲ هزار نفری ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد و بسیجیان مخلص آمدند تا هم یاد شهدای جنگ تحمیلی را گرامی بدارند هم  همنوا با شهدا آمادگی خود را برای دفاع از کشور و مردم اعلام کنند. از طرفی دیگر همزمان با هفته دفاع مقدس سربازان دیپلماسی و نمایندگان مردم و کشور در خاک آمریکا در حال جنگی سخت در عرصه دیپلماسی هستند و از هر زمان دیگری به حمایت و پشتوانه مردم نیاز دارند.

سرداران عرصه دیپلماسی با امید به خدا و پشتوانه مقام معظم رهبری، فرماندهان نظامی، بسیجیان، نیروهای مسلح و مردم در نیویورک با وجود کارشکنی های ترامپ، در حال جنگ برای احقاق حقوق کشور و ملت ایران هستند، اما همزمان در داخل کشور برخی شروع به تخریب آنها کرده اند و از پشت خنجر می‌زنند.

امروز در سالن 12 هزار نفری آزادی شخصی در لباس مدح ائمه اطهار و در مراسم گرامی داشت هفته دفاع مقدس، خنجر به دست تا توانست از پشت و از داخل کشور به رییس جمهور و تیم همراه ضربه زد و کام مردم و جوانانی که صادقانه و برای لبیک به شهدا و امام شهدا و رهبری به سالن آمده بودند را تلخ کرد. این مثلا مداح انقدر درگیر منافع شخصی و گروهی خود بود که نمی دانست با این شعرها هم به دفاع مقدس، ائمه و شهدا ضربه می‌زند هم باعث تضعیف سربازان در جبهه نبرد دیپلماسی می‌شود که اگر این اتفاق بیافتد دود آن به چشم کشور و مردم می‌رود، هرچند آنها ثابت کرده‌اند تنها چیزی که برای‌شان مهم نیست کشور و مردم است.

ایکاش کسی به این افراد بگوید حداقل برای پیش برد منافع شخصی و گروهی پشت نام ها و مناسبت های مقدس پنهان نشوید تا به آنها هم آسیب نزنید و اگر کشور را با حرف های نسنجیده دچار هزینه کردید آن را به نام این مقدسات ننویسند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز