خبرگزاری عمان خبر داد:

انتصاب دو وزیر زن در وزارتخانه‌های عمان

۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۱۳:۱۹:۳۲
کد خبر: ۹۱۲۷۰۶
انتصاب دو وزیر زن در وزارتخانه‌های عمان
خبرگزاری عمان از انتصاب دو وزیر زن در وزارتخانه‌های عمان خبر داد.

 به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، خبرگزاری عمان "اونا"، به موجب این احکام، دستور تاسیس "وزارت تکنولوژی و ارتباطات" به ریاست "عزه بنت سلیمان بن سعید الاسماعیلیه" صادر و مقرر شد وزارت "حمل و نقل و ارتباطات" به وزارت "حمل و نقل" به ریاست "احمد بن محمد بن سالم الفطیسی" تغییر نام یابد .

این خبرگزاری همچنین از تأسیس "وزارت امور هنری" و انتصاب "سعاد بنت محمد بن علی اللواتیه" به عنوان وزیر این وزارتخانه و تاسیس یک سازمان مالیاتی وابسته به شورای وزیران به ریاست "سلطان بن سالم بن سعید الحبسی" خبر داد.

این احکام شامل تغییراتی در منصب وزیر کشور و استاندار "مسندم" و تعدیل حکم مربوط به سال ۲۰۱۱ در خصوص تقسیم اداری و تنظیم کار استانداران و همچنین تعیین "ابراهیم بن سعید ابراهیم البوسعیدی" به عنوان وزیر کشور و استاندار مسندم و تعیین "محسن بن محمد بن علی شیخ" به عنوان مشاور دیوان کاخ پادشاهی و تعیین "عصام بن سعود بن حارب الزدجالی" به عنوان رییس استانداری مسقط بود.

همچنین مقرر شد "خلیفه بن المرداس بن احمد البوسعیدی" به عنوان استاندار "البریمی" و "احمد بن محسن بن محمد الغسانی" به عنوان رییس استانداری "ظفار" تعیین شود. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز