یونانیان بر علیه شرکت کشورشان در طرح‌های سرمایه‌داری و حملات ترکیه تظاهرات کردند

۱۳۹۸/۰۷/۲۷ - ۱۹:۴۲:۴۶
کد خبر: ۹۱۳۵۸۰
یونانیان بر علیه شرکت کشورشان در طرح‌های سرمایه‌داری و حملات ترکیه تظاهرات کردند
شهروندان یونان در مخالفت با شرکت این کشور در طرح های نظام سرمایه داری و همچنین حملات ترکیه به شمال سوریه در میادین اصلی شهر آتن اقدام به برپایی تظاهرات گسترده کردند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، معترضین روز شنبه با سر دادن شعارهایی از دولت یونان خواستند که تحت هیچ شرایطی در طرح نظام سرمایه داری به رهبری آمریکا در منطقه خاورمیانه شرکت نکند و پایگاه های ناتو و آمریکا در کشورشان را برای همیشه تعطیل نماید.

تظاهر کنندگان با سردادن شعارهای  همچون" دست امپریالیسم از دامن سوریه کوتاه باد"، " با کرده های سوریه اعلام همبستگی می کنیم"،" و همچنین با در دست داشتن پارچه نوشته هایی با عناوین «حملات ترکیه به سوریه و کردهای این کشور که در چارچوب طرح نظام سرمایه داری و برای تامین منافع نامشروع آنان صورت می گیرد را بدشت محکوم می نماییم» ، «سوریه حدود شش سال است که تحت حملات و توطئه های نظام سرمایه داری و ترکیه ای که عضو ناتو می باشد، قرار دارد را به شدت محکوم می نماییم»  و «سوریه قربانی توطئه های آمریکا در منطقه است»، خواستار خاتمه حملات نیروهای ارتش ترکیه به شمال سوریه و کردها شدند.

 تظاهر کنندگان سپس بسوی سفارت آمریکا راهپیمایی و با تجمع در مقابل سفارت این کشور نیز شعارهایی همچون" قاتلان ملت ها دست از از سوریه بردارید،" طرح توافق ترکیه با آمریکا خود یک توطئه جدیدی است ،" پایگاه های ناتو و آمریکا  که پایگاههای قتل و عام ملت ها می باشند را تعطیل کنید، خواستار تعطیلی همیشگی پایگاه های نظامی آمریکا و ناتو در یونان شدند.

در همین حال رسانه های خبری  یونان گزارش دادند: معترضین به حمله ترکیه به کردها و شمال سوریه به کنسولگری ترکیه در شهر تسالونیک واقع در شمال یونان حمله کردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز