به دنبال سخنان رئیس‌جمهور در یزد؛

چرا سخنان روحانی به مزاق «حسن عباسی» خوش نیامد/ کسی از در رافت نظام با روحانی سخن می‌گوید، خود از رافت وزارت اطلاعات برخوردار شد!

۱۳۹۸/۰۸/۲۴ - ۰۵:۳۸:۳۰
کد خبر: ۹۲۳۸۸۳
چرا سخنان روحانی به مزاق «حسن عباسی» خوش نیامد/ کسی از در رافت نظام با روحانی سخن می‌گوید، خود از رافت وزارت اطلاعات برخوردار شد!
میتینگ‌های سیاسی سخنگوی معروف تندروها، کمابیش در محافل گوناگون برقرار است؛ حسن عباسی اخیرا به دنبال سخنان افشاگرانه رئیس‌جمهور در یزد، تاب نیاورد و در یک سخنرانی، اتهاماتی را به رئیس جمهور وارد کرد.

به گزارش گروه  سیاسی خبرگزاری برنا؛ میتینگ‌های سیاسی سخنگوی معروف تندروها کمابیش در محافل گوناگون برقرار است. حسن عباسی اخیرا به دنبال سخنان افشاگرانه رئیس‌جمهور در یزد، تاب نیاورده است و در یک سخنرانی، ضمن اتهام زنی به حسن روحانی، به نظر می‌رسد در آزادی مشروط خود از زندان نیز دست از این اتهام زنی‌ها، برنداشته است.

او اخیرا در فیلمی که یک خبرگزاری وابسته به بسیج دانشجویی منتشر کرده است، خطاب به رئیس‌جمهور گفته است: «باید محاکمه شوی و نظام از در رأفت برخورد کرده است. اینکه پشت تریبون، قوه قضائیه را می‌زنی که دارد امید در مردم ایجاد می‌کند و با دانه درشت‌ها و گردن کلفت‌ها برخورد می‌کند که در دستور کار نظام است و در حال تخطئه کردن هستی؛ اگر همین گونه پیش بروی ما با تمام قوا در مقابلت می ایستیم.»

این بخشی از اظهارات حسن عباسی بود که روحانی را تهدید به محاکمه کرده است.

 اما روحانی چه سخنانی را گفت که به مزاق حسن عباسی و دوستانش خوش نیامده است؟

روحانی در جمع مردم یزد گفته است: «از قوه قضاییه که با فسادهای میلیونی و میلیارد تومانی برخورد می‌کند می‌خواهم که مبارزه با فساد میلیارد دلاری را هم برای مردم توضیح دهد. اینکه هنوز بعد از گذشت چند سال برای ما روشن نیست آقایی که 2 میلیارد و 700 میلیون پول مردم را خورد و او را دستگیر کرده و حتی حکم اعدام هم برایش صادر شد و اکنون در زندان است الان، این پول کجاست و چه کسانی مسوول هستند و چرا آنهایی که در این زمینه نقش داشتند برای مردم توضیح داده نمی شود.

رئیس جمهور تاکید کرد: «از همه مسوولین می خواهم که جریان 2 میلیارد و 700 میلیون دلار را برای مردم شفاف کنند چرا که این پول، پول نفت، بیت المال و خزانه بوده است.»

روحانی ضمن اشاره به مبارزه با دانه درشت‌‌ها، گفته است: «مبارزه با فساد دانه درشت ها کجاست و چرا به این فسادها و پول ها رسیدگی نمی شود اینکه چند نفر را به دادگاه کشانده و تبلیغ مبارزه با فساد شود، بدانید که سرِ مردم کلاه نمی رود مردم باید بدانند پولی که از بیت المال  پرداخت شده، چگونه و کجا رفته و چه کسانی مسوول هستند و در این زمینه قضات و دادستان های شریف نباید از پیگیری این پرونده ها بترسند و سرنوشت این پول ها را برای مردم روشن کنند در غیر این صورت به مناسبت های مختلف و مورد به مورد این ارقام را به مردم توضیح خواهم داد.»

حال عباسی با برچسب‌های معروف و تکراری خود به دنبال چیست؟ آیا آنقدر سخنان روحانی در مبارزه با با فساد به ویژه سخنانش درباره بابک زنجانی برای او و دوستان بهاری‌اش، غیرقابل تحمل و سخت است که می‌خواهد روحانی را به میز محاکمه بکشاند.

او از در رافت نظام با روحانی سخن گفته است در حالی که خود او از در رأفت وزارت اطلاعات و قوه قضائیه است که آزاد شده که اکنون با چنین ادبیات توهین‎آمیزی، سخنرانی می‌کند.

این سخنان عباسی در حالی منتشر شد که او طی ماه‌های اخیر به زندان محکوم شد اما سر از سخنرانی در  میتینگ‌های سیاسی درآورد؛ هرچند گفته شد به مرخصی عید قربان آمده بود. او با تریبون‌هایی که در اختیار داشته، بارها و بارها توهین‌هایی را به مقامات عالی کشور از رئیس جمهور گرفته تا وزارت اطلاعات وارد کرده اما با او برخوردی نمی‌شد تا اینکه در نهایت به هفت ماه زندان، محکوم شد  و در نهایت با آزادی مشروط از زندان، آزاد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز