عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:

طرح افزایش قیمت سوخت از مشکلات زیست محیطی جلوگیری می‌کند/ اختلاف نرخ سوخت با برخی کشورهای همسایه، ضرر هنگفت به کشور وارد می‌کند

۱۳۹۸/۰۸/۲۷ - ۱۰:۰۱:۵۹
کد خبر: ۹۲۵۴۲۴
طرح افزایش قیمت سوخت از مشکلات زیست محیطی جلوگیری می‌کند/  اختلاف نرخ سوخت با برخی کشورهای همسایه، ضرر هنگفت به کشور وارد می‌کند
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: به دلیل اختلاف نرخ سوخت با برخی کشورهای همسایه شاهد قاچاق افسارگسیخته بنزین هستیم که این موضوع، منجر به ضرر هنگفت می شود.

«علاءالدین بروجردی»، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، در گفت و گو با خبرنگار سیاسی برنا درباره «طرح مدیریت جدید مصرف بنزین» گفت: مجموعه تصمیم گرفته شده توسط سران سه قوه به خوبی اجرا نشد. نمایندگان انتقادشان این است که بهتر بود این طرح با یک پیوست اجتماعی، توجیحی و سیاسی همراه می شد که متاسفانه عمل نشد و بدون مقدمه مطرح شدن این طرحT منجر به چنین اتفاقاتی شد. 

او در ادامه بیان کرد:  نظر مقام معظم رهبری برای همه فصل الخطاب است، جمع بندی نمایندگان بر این بود که باتوجه به نظر رهبری حتما همه باید با قدرت از این تصمیم گیری، حمایت کنند. 

بروجری مطرح کرد: به دلیل اختلاف نرخ سوخت با برخی کشورهای همسایه شاهد قاچاق افسارگسیخته بنزین هستیم که این موضوع، منجر به ضرر هنگفت می شود. طرح افزایش قیمت سوخت از استفاده گسترده بنزین در داخل جامعه و مشکلات زیست محیطی آن جلوگیری می‌کند.

او گفت: مجلس مُصر است، قولی را که دولت داده و بیان کرده که هدف  از افزایش قیمت بنزین، کمک به اقشار ضعیف بوده هرچه سریع‌تر انجام شود زیرا این امر موجب بالا بردن، ضریب اطمینان مردم به این تصمیم‌گیری می‌شود.

بروجردی بیان کرد: در این راستا باید نظارت و کنترل جدی وجود داشته باشد. دلیلی ندارد با افزایش قیمت سوخت، قیمت دیگر کالاها بالا برود. دولت باید بتواند عرضه محصولات را در جامعه افزایش دهد .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز