رئیس اتحادیه طلا و جواهر کشور:

قیمت انس جهانی طلا کاهش یافت/ قیمت طلا به ثبات پیشین خود بازمی‌گردد

۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۰۵:۳۵:۱۱
کد خبر: ۹۲۵۶۱۳
قیمت انس جهانی طلا کاهش یافت/ قیمت طلا به ثبات پیشین خود بازمی‌گردد
آیت محمدولی گفت: افزایش قیمت بنزین نمی‌تواند بر قیمت طلا تاثیر بگذارد و تا به حال بازار ارز و طلا چنین چیزی را تجربه نکرده‌اند.

«آیت محمدولی»، رئیس اتحادیه طلا و جواهر کشور، در گفتگو با خبرنگار برنا در خصوص تاثیر قیمت بنزین بر افزایش قیمت طلا و سکه گفت: این مسئله که افزایش قیمت بنزین، مستقیما روی قیمت طلا و ارز و... اثر بگذارد منتفی است. اما به دلیل ناآرامی‌های چند روز اخیر شایعات و حرف و حدیث‌هایی که پیش آمد، چراغ بازار چند ساعت خاموش شد و این اتفاقات اثر کمی را روی بحث قیمت گذاشت.

او ادامه داد: افزایش قیمت به این دلیل بود که قیمت مشخصی وجود نداشت و تسلط بر بحث قیمت‌ها ایجاد نشد و اینها همه باعث شد که افزایش قیمت رخ بدهد.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر کشور درباره کاهش قیمت جهانی طلا اظهار کرد: امروز دیگر آن وضع آرامش هفته پیش ایجاد شده، قیمت انس جهانی هم حدود 9 یا 10 دلار افت داشته، همچنین التهابات دو، سه روز گذشته بازار طلا کاهش پیدا کرده است.

او تاکید کرد: افزایش قیمت به دلیل جو روانی حاکم بر کشور است ولی به مرور که جامعه آرامش خود را بازیابد، قیمت طلا هم به اعتقاد ما به ثبات پیشین خود بازمی‌گردد.

آیت محمدولی در پایان گفت: افزایش قیمت بنزین نمی‌تواند بر قیمت طلا تاثیر بگذارد و تا به حال بازار ارز و طلا چنین چیزی را تجربه نکرده‌اند که با گران شدن بنزین افزایش قیمت داشته باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز