آذری جهرمی:

خودم هم از اینترنت استفاده نکرده ام/ اگر زیرساخت های شبکه ملی اطلاعات نبود بسیاری از مشاغل تعطیل می شدند/ برای برقراری اینترنت تلاش می کنیم

۱۳۹۸/۰۸/۲۷ - ۱۸:۰۳:۲۸
کد خبر: ۹۲۵۷۴۴
خودم هم از اینترنت استفاده نکرده ام/ اگر زیرساخت های شبکه ملی اطلاعات نبود بسیاری از مشاغل تعطیل می شدند/ برای برقراری اینترنت تلاش می کنیم
وزیر ارتباطات با بیان اینکه به دلیل قطعی اینترنت مثل همه مردم از آن استفاده می کند گفت: برای برقراری اینترنت تلاش می کنیم.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، محمد جواد آذری جهرمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری برنا گفت: از اتفاقات رخ داده ناراحتیم و تلاش می کنیم اینترنت به زودی برقرار شود.

وی با بیان اینکه مردم می توانند در مورد اقدامات وزارت ارتباطات قضاوت کنند گفت: اگر زیرساخت شبکه ملی اطلاعات نبود یا ضعیف بود یا در خدمات ابری مشکل داشتیم، بسیاری از مشاغل تعطیل می شد ولی امروز حدود دومیلیون راننده اینترنتی در حال استفاده از این شبکه ملی هستند و می توانند امرار معاش کنند.

وزیر ارتباطات تصریح کرد: در سایه زیرساخت های شبکه ملی خوشبختانه خدمات بانکی و دولت الکترونیکی در حال انجام است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

وزیر جوان با بیان اینکه به دلیل قطعی اینترنت، مثل همه مردم از اینترنت استفاده نمی کند تصریح کرد: برای برقراری اینترنت تلاش می کنیم و به محض اینکه مسوولان مربوطه مجوز را صادر کنند اینترنت وصل خواهد شد.

آذری جهرمی ادعای سفیر آمریکا در آلمان را دروغ دانست و گفت: آنها برای 2025 چنین برنامه دارند ولی در حال حاضر این امکان وجود ندارد. 

وی تاکید کرد: آمریکایی مثل همیشه دروغ می گویند، اگر آنها درد مردم ایران را دارند پس چرا این مردم را تحریم کرده اند؟ چرا مجوز داردهای بیماران EB را نمی دهند؟ چرا پول های این مردم را بلوکه می کنند؟ چرا ورود ایرانیان به امریکا را ممنوع می کنند؟ این ادعاهای دروغ در مورد دلسوزی شان برای مردم را خودشان هم باور نمی کنند چه رسد مردم ایران.

نظر شما
پرونده ویژه