بررسی وقایع اخیر در حزب اتحاد ملت

۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۳:۳۷:۰۳
کد خبر: ۹۲۵۹۷۶
بررسی وقایع اخیر در حزب اتحاد ملت
جلسه مشترک شورای مرکزی و دفتر سیاسی حزب اتحاد ملت ایران اسلامی دوشنبه شب با موضوع بررسی اخبار و تحلیل‌های موجود در مورد حوادث رخ داده در کشور در دفتر مرکزی حزب برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی حزب اتحاد ملت، جلسه مشترک شورای مرکزی و دفتر سیاسی حزب اتحاد ملت ایران اسلامی دوشنبه شب در دفتر مرکزی حزب برگزار شد.  

در این نشست اعضای شورای مرکزی و دفتر سیاسی ضمن بررسی اخبار و تحلیل‌های موجود در مورد حوادث پیش‌آمده در سراسر کشور که پس از اعلام طرح سهمیه‌بندی و افزایش قیمت بنزین رخ داده است، انتقاد خود را نسبت به شیوه اتخاذ تصمیم و نحوه اجرای این طرح اعلام کردند. همچنین اعضاء از جان‌باختن تعدادی از هموطنان در این حوادث ابراز تأسف و تأثر کرده و با آسیب‌دیدگان ابراز همدردی کردند.
در این نشست اعضا خاطرنشان کردند: متأسفانه به دلایل مختلف اعتراضات در این مقطع از جلوه‌های خشونت‌بار و تحریک‌آمیز بیشتری نسبت به گذشته برخوردار بوده و  غارت و تخریب اموال عمومی و خصوصی به صورت گسترده ظهور و بروز داشته است. این نشانه‌ای است از انباشت نارضایتی‌ها و عدم حل و فصل آنها در جامعه است.
در این جلسه همچنینبا تاکید بر لزوم اصلاح سیاست‌های خارجی، داخلی، اقتصادی و اجتماعی خود، این موضوع مطرح شد که ارکان حکومت باید با درک صحیح نارضایتی‌های عمومی و شنیدن صدای اعتراض مردم، از گسترش و عمق یافتن این واگرایی میان حکومت و مردم که آینده ایران را نشانه رفته است، پیشگیری کنند.
شورای مرکزی حزب اتحاد ملت همچنین مقرر داشت که مواضع تفصیلی حزب طی روزهای آینده در بیانیه‌ای تحلیلی اعلام شود. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز