در مرحله نهایی رزمایش مدافعان آسمان ولایت انجام شد؛

انهدام موشک‌های کروز و پهپاد توسط سامانه موشکی مرصاد

۱۳۹۸/۰۹/۰۱ - ۱۳:۵۲:۰۵
کد خبر: ۹۲۶۷۶۷
انهدام موشک‌های کروز و پهپاد توسط سامانه موشکی مرصاد
سامانه موشکی مرصاد در مرحله نهایی رزمایش مشترک پدافند هوایی مدافعان آسمان ولایت ۹۸، با حمله موشک‌های کروز نیروی متخاصم به منطقه رزمایش درگیر و این اهداف را منهدم کرد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، به نقل از روابط عمومی ارتش، کشف و شناسایی پرنده‌های بدون سرنشین متخاصم در منطقه عمومی رزمایش و درگیری و انهدام آنها توسط سامانه بومی مرصاد و مرصاد متحرک نیروی پدافند هوایی ارتش از دیگر اقدامات انجام شده در این بخش از رزمایش مشترک پدافند هوایی مدافعان آسمان ولایت ۹۸ بود.

سامانه مرصاد متحرک از جمله سامانه‌های بومی نیروی پدافند هوایی ارتش است که از قابلیت تحرک و تحرک سریع با هدف عدم شناسایی محل استقرار سامانه های پدافندی برخوردار است.

رزمایش مشترک پدافند هوایی مدافعان آسمان ولایت ۹۸ در منطقه عمومی سمنان از روز گذشته (پنج‌شنبه) با هدف ارتقای آمادگی رزمی، هم‌افزایی توان پدافند هوایی نیروهای مسلح در شرایط نزدیک به رزم واقعی و در منطقه‌ای به وسعت ۴۱۶ هزار کیلومتر مربع و در منطقه عمومی سمنان آغاز شد.

در این رزمایش انواع سامانه‌های بومی موشکی و راداری ارتفاع پست، متوسط و بلند به عملیات مقابله با انوع تهدیدات هوایی خواهند پرداخت.

صبح امروز نیز عملیات اسکرامبل پهپادهای رزمی نیروی پدافند هوایی ارتش برای نخستین بار در رزمایش مشترک پدافند هوایی مدافعان آسمان ولایت ۹۸ و با حمله گسترده هواگردهای مهاجم دشمن انجام شد.

همچنین اهداف ارتفاع بلند مهاجم در مرحله نهایی رزمایش مشترک پدافند هوایی مدافعان آسمان ولایت ۹۸ با شلیک سامانه بومی تلاش نیروی پدافند هوایی ارتش سرنگون شدند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز