تاکید معاون رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین بر لغو همه توافق ها با رژیم صهیونیستی

۱۳۹۸/۰۹/۰۳ - ۲۰:۰۶:۴۳
کد خبر: ۹۲۷۷۷۵
تاکید معاون رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین بر لغو همه توافق ها با رژیم صهیونیستی
معاون «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین روز شنبه تاکید کرد که به دنبال تشدید جنایت ها و تجاوزهای مستمر صهیونیست ها علیه مردم فلسطین باید همه توافق های امضا شده با اسرائیلی ها لغو شود.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، خبرگزاری فلسطینی «قدس» گزارش داد که «محمود العالول» معاون عباس در یک گفت و گوی رادیویی گفت: فتح و سایر جریان های ملی یک برنامه مبارزاتی و چند طرح میدانی ویژه در همه زمینه ها تدارک دیده اند تا طی هفته های آتی برای مقابله با تجاوزهای بی سابقه صهیونیست ها علیه مردم مان آن را به کار بگیرند. 

وی با تاکید بر ضرورت لغو همه توافق ها با طرف اسرائیلی برای حمایت از مساله فلسطین گفت که ادامه این معادله با اسرائیل امکان پذیر نیست.

العالول افزود: دولت آمریکا به ریاست ترامپ و کابینه اشغالگر اسرائیلی که نوعی باند حساب می شوند که مرتکب انواع جنایت ها علیه مردم از جمله کشتار می شوند.

معاون عباس تاکید کرد: رهبری فلسطین درصدد آن است که همه توافق های امضا شده با اسرائیل را با توجه به میزان جنایت ها و تجاوزهای مستمر این رژیم علیه مردم فلسطین باطل اعلام کند.

وی همچنین بر ضرورت تغییر وضعیت موجود برای حمایت از مسئله فلسطین و آینده کودکان فلسطینی تاکید کرد.

العالول گفت همزمان با تحرکات سیاسی رهبری فلسطین، سیاست رویارویی با اشغالگران و شهرک نشینان در همه استان ها به یک مساله و مطالبه دائمی تبدیل خواهد شد.

از سوی دیگر، گروه های سازمان آزادی بخش فلسطین از مردم فلسطین خواستند که روز سه شنبه به عنوان «روز خشم» برای محکومیت تصمیم های اخیر آمریکا علیه مردم فلسطین به خیابان بیایند.

این در حالی است که هزاران شهرک نشین صهیونیست روز جمعه و شنبه در میان تدابیر امنیتی نظامیان این رژیم به حرم ابراهیمی در شهر الخلیل یورش بردند.

اقدامات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی ها و مقدسات آن در حالی شدت یافته که دولت ترامپ نیز شهرک سازی‌ها در کرانه باختری را به رسمیت شناخته است.

موضع جدید آمریکا درباره فلسطین، با محکومیت‌هایی در سطح منطقه‌ای و بین‌المللی روبه رو شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز