فعال سیاسی اصول‌گرا:

حرف‌های مطهری اعتبار ندارد/ نقش خودم در به وجود آمدن مشکلات امروز مبرا می‌دانم!

۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۱۲:۴۵:۱۱
کد خبر: ۹۳۲۰۳۴
حرف‌های مطهری اعتبار ندارد/ نقش خودم در به وجود آمدن مشکلات امروز مبرا می‌دانم!
فعال سیاسی اصولگرا با بیان اینکه " اساسا حرف های مطهری خیلی اعتبار ندارد" گفت: نقش خودم در به وجود آمدن مشکلات امروز مبرا می‌دانم.

«حمید رسایی»، فعال سیاسی اصول‌گرا، در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه با چه رویکرد و جریان سیاسی در انتخابات شرکت کردید، به خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا گفت: در حال حاضر مستقل هستم اما ممکن است جبهه پایداری و یا ائتلاف های دیگر که بعدا شکل می گیرند، اسم من را در لیست‌شان بگذارند.

او ادامه داد: با توجه به اینکه پایداری و سایر ائتلاف‌ها هنوز لیستی ارائه نداده اند، عضو هیچ کدام نیستم.

رسایی با اشاره به شعارهای انتخاباتی رییس جمهور در راستای حل مشکلات تصریح کرد: مهم‌ترین مشکل کشور امروز این است که کلید حل مشکلات دست روحانی است. در حال حاضر راه حل این است که ما این کلید را از او پس بگیریم.

این فعال سیاسی اصول‌گرا در ادامه افزود: کلید را مردم به دست روحانی دادند بنابراین مردم هم باید پس بگیرند! لذا مردم باید صبر کنند و در انتخابات دو ماه دیگر، کسانی را انتخاب کنند که شجاعت، صراحت، سلامت و استقلال لازم را برای پس گرفتن کلید از روحانی داشته باشند.

رسایی با امید به اینکه مجلس آینده با اکثریت اصولگرا شروع به کار خواهد کرد، اظهار کرد: اگر مجلس آینده یک مجلس انقلابی، کارآمد و به دور از وابستگی باشد طبیعتا کلید را از روحانی پس می‌گیرد. 

او ادامه داد: هم در مجلس هشتم که با اکثریت اصولگرا شروع به کار کارد و هم در مجلس نهم نمایندگان اصلاح طلب اکثریت را تشکیل می دادند، ما در اقلیت بودیم. البته در اقلیت قرار گرفتن فراکسیون انقلاب اسلامی در هر دو مجلس، طبیعی بود. مهم‌ترین کاری که می‌توانستیم کنیم این بود که به مردم اطلاع بدهیم تصویب 20 دقیقه ای برجام، تصمیم کل نظام و مجلس نیست.

رسایی در پایان با بیان اینکه " اساسا حرف های مطهری خیلی اعتبار ندارد" گفت: روحانی باعث اصلی مشکلات اصلی کشور است و نقش خودم در به وجود آمدن مشکلات امروز مبرا می دانم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز