روایت رییس دیوان عالی کشور از حضور در آسایشگاه جانبازان اصفهان

۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۲۱:۱۴:۴۶
کد خبر: ۹۳۲۲۳۹
روایت رییس دیوان عالی کشور از حضور در آسایشگاه جانبازان اصفهان
رییس دیوان عالی کشور که به همراه رییس قوه قضاییه و دیگر مسئولان عالی قضایی به استان اصفهان سفر کرده است، در پستی اینستاگرامی به ذکر خاطره‌ای از بازدید چند روز پیش خود از یک آسایشگاه جانبازان در این شهر پرداخت.

به گزارش گروه سیاسی برنا، در این مطلب که در صفحه اینستاگرام حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضوی مقدم، رییس دیوان عالی کشور منتشر شده، آمده است:

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّـهِ أَمْوَاتًا ۚ بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَ‌بِّهِمْ یُرْ‌زَقُونَ

هرگز کسانی را که در راه خدا کشته شده‌اند، مرده مپندار، بلکه زنده‌اند که نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند. [آل عمران - ۱۶۹]

در خلال بازرسی ها از محاکم و دادسراهای این استان، جلسه ای نورانی با خانواده شهدا، جانبازان و نخبگان اصفهان برگزار شد.

به محض ورود به جلسه به یاد خاطره ای از این استان افتادم. چند هفته قبل که با تعدادی از قضات دیوان عالی جهت بازرسی از محاکم تجدید نظر و کیفری یک استان اصفهان به آنجا رفته بودیم، قبل از بازگشت سری هم به آسایشگاه جانبازان اصفهان زدیم. دیدن شیرمردانی که امنیت و اقتدار این مرزبوم مدیون آنهاست بر روی تخت های آسایشگاه خیلی سخت بود. لکن کلام یکی از آن بزرگواران بدجور همواره همراه من است. در میان آن مردان خدایی عزیزی بود که سی و چند سالی می شد که از ناحیه گردن قطع نخاع شده، بعد از احوالپرسی گفت حاج آقا از امروز که مرا دیدی وظیفه ات سنگین تر است.

به عنوان یک طلبه ابتدا از خود و بعد از شما برادران و خواهرانم می خواهم از هر وظیفه ای که به ما سپرده اند مراقبت کنیم به قول رهبر فرزانه انقلاب هر مسئولیتی که به ما واگذار شده تنگه احدی است که مسئول حفاظت و صیانت از آنیم خدا را شاهد می گیرم در صورت اهمال و کم کاری در قیامت در پیشگاه خدا و شهدا پاسخی نخواهیم داشت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز