سیده فاطمه ذوالقدر:

از تمام احزاب و اقشار برای شرکت در انتخابات دعوت می‌کنیم/ راه دموکراسی از مجلس آغاز می‌شود

۱۳۹۸/۰۹/۱۶ - ۱۲:۰۲:۲۹
کد خبر: ۹۳۳۰۹۱
از تمام احزاب و اقشار برای شرکت در انتخابات دعوت می‌کنیم/  راه دموکراسی از مجلس آغاز می‌شود
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: ما تمام احزاب، اقشار و.... را برای شرکت در انتخابات دعوت می‌کنیم و باید به سرنوشت کشورمان اهمیت دهیم زیرا راه دموکراسی از مجلس آغاز می‌شود و انشاالله مجلسی با اقتدار داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، سیده فاطمه ذوالقدر نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی جهت ثبت نام در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در فرمانداری تهران حاضر شد و در جمع خبرنگاران گفت: وظیفه ای که خودمان احساس می کنیم و دعوتی که از تمام زنان برای مشارکت سیاسی در همه حوزه ها  انجام شد از جمله دلایلم برای ثبت نام در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی است.

او افزود: نصف جامعه را زنان تشکیل می دهند و هر چقدر حضور زنان در مجلس شورای اسلامی بیشتر باشد، طرح‌ها و لوایح خوبی را می‌توانند به نفع زنان تصویب کرده و همچنین صدای زنان نیز بهتر شنیده خواهد شد، پیگیر امور زنان می‌شوند.

ذوالقدر با اشاره به مجلس دهم اظهار کرد: همه بانوان در مجلس دهم فعال بوده و مشارکت خوبی در بودجه های سنواتی، برنامه ششم و... داشتند و کمک کردند لوایح خوبی مانند حمایت از حقوق کودک و نوجوانان، هوای پاک، حمایت از محیط بانان و طرح افزایش مجازات اسید پاشی و... در مجلس تصویب شد و برای نخستین مرتبه زنان سرپرست خانواده و عدالت جنسیتی مطرح شدند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ما تمام احزاب، اقشار و.... را برای شرکت در انتخابات دعوت می‌کنیم و باید به سرنوشت کشورمان اهمیت دهیم زیرا راه دموکراسی از مجلس آغاز می‌شود و انشاالله مجلسی با اقتدار داشته باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز