نماینده پیشین مجلس:

نمی‌توانم بگویم مستقل شرکت کرده‌ام چون از اول اصلاح‌طلب بودم/ باید جلوی دزدی‌ها در کشور را گرفت/ مجلس قدرتمند می‌تواند دولت قوی بر سر کار بیاورد

۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۱۰:۴۲:۰۲
کد خبر: ۹۳۳۶۸۴
نمی‌توانم بگویم مستقل شرکت کرده‌ام چون از اول اصلاح‌طلب بودم/ باید جلوی دزدی‌ها در کشور را گرفت/ مجلس قدرتمند می‌تواند دولت قوی بر سر کار بیاورد
نماینده پیشین مجلس می‌گوید: نمی‌توانم بگویم مستقل شرکت کرده‌ام چون از اول اصلاح‌طلب بودم الان هم هستم، بنابراین بر مبنای اصلاح‌طلبی می‌آیم.

«سید محمدمهدی پورفاطمی»، نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجالس‌ ششم، هفتم، هشتم و نهم که داوطلب شرکت در انتخابات یازدهم است، درباره گمانه‌زنی‌ها مبنی بر مشارکت پائین مردم در انتخابات به دلیل وضعیت اقتصادی و معیشتی به خبرنگار برنا گفت: این حرف‌ها نیست. مردم گله‌مند هستند. مثل خانواده که شاید از شما گله‌مند باشند ولی وقتی جایی قرار بگیرید که اعضای خانواده‌تان مشکلی احساس کنند، پشت شما قرار می‌گیرند. مردم نظام را دوست دارند و مشکلی با نظام ندارند. مردم از بی‌انصافی‌ها و بی‌تفاوتی‌های برخی از مسئولین گله‌مند هستند اما نگاه می‌کنند ببینند چه کسانی کاندیدای یک منطقه هستند و آن کسی که حرف دل مردم را می‌زند و مردم به او اعتماد کردند، برای او قطعا مردم وارد عرصه انتخابات می‌شوند.

این نماینده ادوار مجلس درباره مذاکره با آمریکا گفت: ما باید با مردم و دنیا به جز آنها که خط قرمز هستند رابطه برقرار کنیم. تا زمانی که بی‌اعتمادی بین ما و آمریکاست، با آنها ارتباط برقرار نمی‌کنیم. باید راهکاری پیدا کنیم تا بتوانیم با دنیا ارتباط برقرار کنیم، دروازه‌ها باید به روی ایران باز شود و ان‌شاءالله بتوانیم مشکلات مردم را یکی از پیش از دیگری حل کنیم. این هدف با یک نفر به نتیجه نمی‌رسد اگر مجلس قدرتمند و قوی باشد می‌تواند دولت قوی بر سر کار بیاورد.

پورفاطمی افزود: تا زمانی که آمریکا دیوار بی‌اعتمادی ایجاد کرده است، نمی‌توانیم این کار را انجام بدهیم، باید به کشور و تولیدات خودمان پایبند و متکی باشیم و جلوی دزدی‌ها و سوءاستفاده‌هایی که در کشور به وجود می‌آید را بگیریم. بعد که چنین شرایطی به وجود آمد، خودمان را به دنیا ثابت می‌کنیم.

نماینده ادوار مردم دشتی و تنگستان در پاسخ به این سوال که آیا مستقل در انتخابات شرکت می‌کند یا دست به ائتلاف خواهد زد؟ تصریح کرد: نمی‌توانم بگویم مستقل شرکت کرده‌ام چون از اول اصلاح‌طلب بودم و الان هم هستم. بنابراین بر مبنای اصلاح‌طلبی می‌آیم با شعار اینکه من پیرو رهبری هستم و حرف مقام معظم رهبری برای ما فصل‌الخطاب است؛ اما من به عنوان اندیشه‌ای که بیشتر به طرف جلو است، شرکت می‌کنم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز