روایت توئیتری وزیر امور خارجه هند از دیدارش با مقامات ایرانی

۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۵:۵۴:۲۶
کد خبر: ۹۴۰۴۰۰
روایت توئیتری وزیر امور خارجه هند از دیدارش با مقامات ایرانی
وزیر امور خارجه هند پس از سفر سه روزه خود به ایران در رشته توئیتی به تشریح دیدارش با مقامات ایرانی پرداخت.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، وزیر امور خارجه هند پس از سفر سه روزه خود به ایران نوشت: تمامی گام‌های همکاری بررسی شد و ایران و هند بر تسریع در انجام پروژه چابهار به توافق رسیدند.

«سابرامانیام جایشانکار» که شنبه گذشته به ایران سفر کرده بود، در رشته توییتی از پایان کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و هند به ریاست وزیر امور خارجه ایران، «محمدجواد ظریف» خبر داد و افزود: تمامی گام‌های همکاری بررسی شد و دو طرف بر تسریع در انجام پروژه چابهار به توافق رسیدند.

وزیر خارجه هند در ادامه به دیدار خود با دبیر شورای عالی امنیت ملی اشاره کرد و افزود: بحث‌های گسترده ای درباره امنیت منطقه‌ای و روابط دوجانبه در دیدار با دریابان علی شمخانی مطرح شد.

جایشکار همچنین با قدردانی از مهمان‌نوازی رئیس جمهوری ایران، نوشت: دستاوردهای کمیسیون مشترک اقتصادی و پیشرفت در روابط دو جانبه در دیدار با دکتر روحانی به وی اطلاع رسانی شده است.

وزیر خارجه هند همچنین با اشاره به دیدارش با وزیر راه و شهرسازی، اظهار کرد: با محمد اسلامی با هدف ارزیابی پیشرفت در پروژه های اتصال دیدار کرده ام که در این دیدار بر عزم دو طرف بر پیشرفت هر چه سریع تر تاکید مجدد شد.

به گزارش ایرنا، وزیر خارجه هند در سفر خود با برخی مقام‌های جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفت وگو کرد. او یکشنبه پس از امضا نوزدهمین نشست کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و هند، گفت که طرفین در این نشست بر تسریع اجرای پروژه چابهار توافق کرده‌اند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز