نماینده مردم تهران در مجلس:

تحویل همه شرایط به اصولگرایان، وضعیت کشور را بدتر می‌کند

۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۱۱:۳۴:۲۹
کد خبر: ۹۴۴۵۹۳
تحویل همه شرایط به اصولگرایان، وضعیت کشور را بدتر می‌کند
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: با تغییرافراد هیچ اتفاقی نخواهد افتاد و اگر تماما شرایط را تحویل اصولگراها بدهیم همین وضعیتی که، ما میراث دار حاکمیت اصولگرایان هستیم، خیلی بدتر خواهد شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی برنا، «محمد علی وکیلی» نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در هجدمین کنگره حزب مردم سالاری گفت: اقتصاد مبتنی بر اعمال سیاسی است. به طور مثال بودجه سال ۹۹ با توجه به شرایط امسال قابل پذیرش نیست.

وکیلی با بیان اینکه در بدبودن وضعیت کشور میان اصولگرایان و اصلاح طلب تفاوتی نیست، ادامه داد: من می گویم که با تغییرافراد هیچ اتفاقی نخواهد افتاد. با تغییر افراد هیچ اتفاقی نخواهد افتاد و اگر تماما شرایط را تحویل اصولگراها بدهیم همین وضعیتی که، ما میراث دار حاکمیت اصولگرایان هستیم، خیلی بدتر خواهد شد.

وکیلی تصریح کرد: دو جریان گفتمانی مقابل هم صف ارایی کردند که یک از آنها پیش از انتخابات پیروز می داند، و جشن گرفته چرا که پیروزی را مرهون عدم مشارکت مردم می داند. اما جریانی دیگر با همه بی عرضگی و اشتباهات افتخارش حضور مردم است.

او افزود: اجماع مرکبی شکل گرفته تا پایه های جمهوریت را متزلزل کنند و برای آن مجلس را می کوبند که هیچ کاری نمی توانند، انجام دهند.

فعال سیاسی اصلاح طلب با انتقاد از برخی سر مقاله های شخصیت های شناخته شده اصلاح طلب علیه مجلس گفت: از این اتفاق بنده تعجب می کنم و باید به این فکر کرد که جایگزین آن چه خواهد بود.

وکیلی در پایان گفت: تصور نشود اگر بلا عمومی شود، رحمت نازل می شود، بلکه اگر بلا عمومی شود، کائنات با آن همراه می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز