نماینده مردم قم در مجلس:

ترامپ منتظر پاسخ همین غلطی که مرتکب شده، باشد و بعد تهدید کند/ ترامپ از طریق کشورها به ایران پیغام می‌فرستد/ کار ایران بدون سردار سخت می‌شود/ ترامپ بدنبال استعفای روحانی بود

۱۳۹۸/۱۰/۱۶ - ۰۵:۰۲:۰۸
کد خبر: ۹۴۵۸۸۳
ترامپ منتظر پاسخ همین غلطی که مرتکب شده، باشد و بعد تهدید کند/ ترامپ از طریق کشورها به ایران پیغام می‌فرستد/ کار ایران بدون سردار سخت می‌شود/ ترامپ بدنبال استعفای روحانی بود
نماینده مردم قم در مجلس گفت: ترامپ منتظر پاسخ همین غلطی که مرتکب شده باشد بعدا ادعاهای واهی خود مطرح کند.

«احمد امیرآبادی فراهانی»، نماینده مردم قم در مجلس، در گفت و گو با خبرنگار سیاسی برنا در ارتباط با «رجز خوانی های ترامپ بعد از جنایت تروریستی خود در توییتر» گفت: ترامپ منتظر پاسخ همین غلطی که مرتکب شده باشد بعدا ادعای های واهی خود را هم بگوید. ترامپ در این روزها به التماس افتاده است و از کشورهای مختلف پیغام ارسال می کند مبنی بر اینکه ایران، پاسخ این اقدام جنایت کارانه را ندهد یا پاسخی در خور همان اقدام دهد؛ این یک جنگ رسانه ای است که ترامپ شروع کرده است. 

او در ارتباط با «هدف ترامپ از ترور شهید سردار سلیمانی» گفت: ترامپ در لبنان، هدفش بعد از استیضاح نخست وزیر، استیضاح رئیس جمهور و بعد هم به دنبال تغییر در قانون اساسی بود تا در بحث گروه های شبه نظامی، حزب الله را حذف کند. در عراق هم به دنبال منحل کردن پارلمان بود تا پس از آن نیز به تغییر قانون اساسی روی آورد. او در ایران هم به دنبال برگزاری شلوغی ها بود و می خواست، استیضاح و استعفا رییس جمهور را دنبال کند و بعد به سمت تغییر قانون اساسی برود که همه برنامه هایش بهم ریخت. 

امیرآبادی بیان کرد: کسی که در بهم ریختن برنامه های ترامپ موثر بود، سردار شهیدحاج قاسم سلیمانی بود. ترامپ قبلا جرات نمی کرد این اقدام را انجام دهد زیرا در ترور شهید مغنیه، حاج قاسم همراه ِ شهید مغنیه بود ولی آنها منتظر ماندند تا حاج قاسم از مغنیه جدا شود و بعد این اقدام را انجام دادند.

او گفت: ترامپ از ترور سردار سلیمانی به عنوان خوراکی برای سیاست داخلی‌اش استفاده کرد تا استیضاح خود را منتفی کند و می خواست در منطقه موضوع جدیدی را، مطرح کرده باشد.

این عضو هیات رئیسه مجلس بیان کرد: مردم می خواهند تا پاسخ ایران، قاطع، کوبنده و در خور شان شهید حاج قاسم سلیمانی باشد. به نظر می رسد در خصوص اینکه این واکنش کجا باشد و چگونه باشد مردم منتظر باشند و باید به مسئولین بسپاریم.

نماینده مردم قم در رابطه با «ویژگی بارز سردار سلیمانی» اظهار کرد: شهید سلیمانی برای محرومین و شهدای مدافع حرم دلسوز بود. در  یک یادواره ای که با او بودم به من گفت این مجلس تمام می شود و شما هم دوره نمایندگی تان به اتمام می رسد، به فکر خانواده های شهدای مدافع حرم خصوصا خارجی ها باشید. او نگران بحث تابعیت این افراد بود که بعد از صحبت هایمان در قانون برنامه ششم در پیشنهاد تابعیت، آنهایی که در 8 سال دفاع مقدس و یا در دفاع از انقلاب اسلامی از کشورهای خارجی امدند و برای ما جنگیدند، تبدیل به قانون شد که سردار از این اقدام بسیار رضایت داشتند. او همیشه دلسوز قشرهای مختلف بود. 

او در پاسخ به این سوال که «کار ایران بدون سردار سخت می‌شود؟» بیان کرد: خیلی طول می‌کشد که در سپاه حاج قاسم شوند اما دیگر سرداران، ان شاءالله راه ایشان را ادامه می دهند.

نظر شما
نظرات
دبیر
|
-
|
۰۵:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
0
0
نابودی پایگاهی که پهباد از ان پرواز کرده بود بهترین پاسخ به امریکا و متحدانی که کمکش میکنند
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز