روحانی حادثه واژگونی اتوبوس در مسیر تهران - گنبد را تسلیت گفت

۱۳۹۸/۱۰/۱۹ - ۱۳:۱۵:۲۳
کد خبر: ۹۴۸۰۷۷
روحانی حادثه واژگونی اتوبوس در مسیر تهران - گنبد را تسلیت گفت
رئیس جمهور در پی وقوع حادثه ناگوار واژگونی یک دستگاه اتوبوس در مسیر تهران – گنبد ضمن تسلیت و ابراز همدردی با خانواده های داغدیده، تاکید کرد: متاسفانه تکرار چنین حوادث اندوهبار جاده ای نشان می دهد به رغم همه اقدامات انجام شده، باید نظارت ها و برنامه ریزی های بیشتری در این زمینه صورت گیرد.

به گزارش گروه سیاسی برنا، متن پیام تسلیت حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

با کمال تأثر و تأسف، در حالی که هنوز ملت بزرگ ایران در سوگ از دست دادن عده‌ای از هموطنان خود در حوادث اخیر، عزادار هستند، وقوع حادثه ناگوار واژگونی یک دستگاه اتوبوس در مسیر  تهران- گنبد که منجر به جان باختن و مجروح شدن جمعی دیگر از هموطنان شد، موجب غم و اندوه مضاعف گردید.

متأسفانه تکرار چنین حوادث اندوهبار جاده‌ای، نشان می دهد به رغم همه اقدامات انجام شده، باید نظارت‌ها و برنامه‌ریزی‌های بیشتری در این زمینه صورت گیرد.

اکنون لازم است، همه دستگاه‌های مسئول، به‌ویژه وزارت راه و شهرسازی و وزارت کشور ضمن بررسی علل وقوع این حادثه، نسبت به نحوه‌ی جبران خسارت‌های جانی و مالی وارده، اقدامات لازم را به عمل آورند.

  اینجانب با ابراز همدردی، این ضایعه را به خانواده‌های داغدیده، صمیمانه تسلیت می‌گویم و برای در گذشتگان رحمت و مغفرت الهی و برای مجروحان شفای عاجل و سلامتی کامل مسألت دارم.

حسن روحانی .  رئیس جمهوری اسلامی ایران

 

نظر شما