امام جمعه موقت تهران:

سردار سلیمانی می‌گفت، من نامزد گلوله‌ها هستم

۱۳۹۸/۱۰/۲۰ - ۱۲:۱۹:۳۷
کد خبر: ۹۴۸۳۰۰
سردار سلیمانی می‌گفت، من نامزد گلوله‌ها هستم
امام جمعه موقت تهران گفت: وقتی از حاج قاسم خواستند که برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری اقدام کند چراکه از محبوبیت لازم برخوردار است، او جواب جالبی داد و گفت، من نامزد گلوله ها هستم.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، «حجت الاسلام محمدجواد حاج علی اکبری»، امام جمعه موقت تهران، در خطبه‌های نماز جمعه تهران، ضمن عرض سلام و ادب و تسلیت به ساحت مقدس حضرت بقیه الله الاعظم (عج) به مناسبت سالروز شهادت حضرت صدیقه (س) و شهادت یار فداکار شایسته و سردار رشید و شهدای عزیز همراه گفت: هفته گذشته کشور ما آکنده  از عطر تقوای الهی در مراسم بزرگداشت این شهدای بزرگوار بود.

علی اکبری افزود: اگر برای حاج قاسم بخواهیم یک ویژگی شاخص مطرح کنیم می توانیم تقوای او را مثال بزنیم و همین کلمه  از شخصیت این شهید بزرگوار رمزگشایی کرده و نشان می دهد که شهادت او این روح مطهر را چنان رها کرد که جامعه ما و جامعه جهانی این عطر مطهر را استشمام کرد.

 خطیب نماز جمعه تهران خاطرنشان کرد: وقتی از حاج قاسم خواستند که برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری اقدام کند چراکه از محبوبیت لازم برخوردار است، او جواب جالبی داد و  گفت  من نامزد گلوله ها هستم.

هرگاه از شهید سپهبد قاسم سلیمانی تعریف کرده و ویژگی ها و محسنات او را نام می بردند، دلش می خواست زمین دهن باز کرده و او را ببلعد. در مقابل از حاضران می پرسید که آیا شما قبول دارید که من آدم خوبی هستم؟ اگر این امر را قبول دارید در کنار جنازه من به خوب بودنم اقرار کنید.

علی اکبری با اشاره به وفات آیت الله رسولی محلاتی گفت: آیت الله رسولی محلاتی عالمی ارجمند بود که در همه سال‌های انقلاب به امام و رهبری خدمت کرد، همچنین او اهل فکر، قلم و صاحب نظر در عرصه تاریخ اسلام بود که از دوستان رهبری و از ارکان دفتر رهبری به حساب می‌آمد.

او با بیان اینکه از حسنات آیت الله روسلی محلاتی خدمتگذاری به نهاد نماز جمعه است، گفت: او از بدو تاسیس شورای نهاد جمعه در آن حضور داشته است و همه اعضای شورای سیاستگذاری نماز جمعه به این عالم مدیون هستند.

خطیب این هفته نماز جمعه این هفته تهران با عرض تسلیت به خانواده جانباختگان مراسم تشیع شهید سردار سلیمانی در کرمان و حادثه هواپیمایی اخیر تصریح کرد: به ارواح مطهر شهیدان همراه حاج قاسم سلیمانی درود می‌فرستیم و به خانواده سردار سلیمانی خصوصا همسر ایشان تسلیت عرض می‌کنم، همچنین حضور سردار رشید دیگری در میدان با عنایت رهبر معظم کل قوا را به فال نیک می‌گیریم و برایش آرزوی توفیق داریم.

حاج علی اکبری همچنین گفت: اختلافات درونی آمریکایی ها به شدت افزایش یافته است، به خصوص جمله ای که ترامپ گفت"همه چیز خوب است" هم اکنون تبدیل به اسباب مضحکه اش شده است. تحلیل زبان بدنی آنها و صحبت هایی که می زنند حکایت از ترس عمیق و دستپاچگی و استیصال آنهاست، البته ما برای مردم آمریکا به شدت متاسفیم، اگر عقلای آنها دیر بجنبند دیگر هیچ چیزی برای شان باقی نخواهد ماند، البته ما شما را به دلیل سکوت در برابر این جنایات شریک جرم می دانیم.

وی  حال رژیم صهیونیستی را از همیشه خراب تر دانست و افزود: تلاش مسخره سران این رژیم برای تبرئه خود و اینکه  گفته اند ما نبودیم و کار آمریکایی ها بود، برای دستگاه استکبار از امروز حضور رژیم غاصب صهیونیستی در منطقه دیگر نقطه قوت نخواهد بود بلکه نقطه ضعف است چراکه در محاصره زنجیره مقاومت قرار دارند و انگشت اتهام اتفاقا متوجه رژیم پلید نحص رژیم صهیونیستی است.

حاج علی اکبری با تاکید براینکه انتقام سخت آغاز شده است و خون شهید رسوا کننده، شب شکن و فتنه سوز است گفت: به خصوص اگر سیدالشهدای عرصه مقاومت به میدان رفته باشد.

وی خطاب به دشمنان با بیان این که بخش اندک عملیات انتقام آغاز شده است، به مصوبه انقلابی مجلس عراق در ضرورت خروج آمریکایی ها از عراق و همچنین مصوبه مجلس شورای اسلامی در اعلام تروریست بودن تمام فرماندهان وعوامل پنتاگون و البته بیانیه نهایی گام پنجم دولت در کاهش تعهدات ایران اشاره کرد و گفت: البته سیلی آن بود که از سوی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی محکم و قانونی بر صورت سیاه شیطان نواخته شد.

خطیب نماز جمعه این هفته تهران گفت: البته در منطقه مقاومت هرکدام برای خودشان سهمی تعیین کرده اند، به طوریکه حزب الله، نصارالله و حشد الشعبی و گروه های فلسطینی ها هر کدام سهم خودشان را دارند، اما همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند آنچه که باید اتفاق بیافتد آن است که همه عملیات باید در راستای آن باشد که آمریکای تبهکار هرچه زودتر گور خود را از منطقه گم کند که اگر دیر اقدام کند فرزندان مقاومت این نجاست را از منطقه خواهند شست.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز