رئیس ستاد انتخابات استان تهران:

تمامی امکانات استان تهران برای انتخابات بسیج شود

۱۳۹۸/۱۱/۰۲ - ۱۹:۵۸:۳۳
کد خبر: ۹۵۴۳۸۹
تمامی امکانات استان تهران برای انتخابات بسیج شود
رئیس ستاد انتخابات استان تهران با تاکید بر اینکه تمام امکانات استان باید برای انتخابات بسیج شود، گفت: ۳۷ هیأت اجرایی در مناطق مختلف استان تهران، وظیفه برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و نخستین میاندوره‌ای مجلس خبرگان را بر عهده دارند.

به گزارش گروه سیاسی برنا، شکرالله حسن بیگی روز چهارشنبه در جلسه ستاد انتخابات استان تهران مشترک با فرمانداری شهرستان قرچک اظهار کرد: روند فعالیت برگزاری انتخابات، به مرحله حساسی رسیده و مقدمات اجرای آن در ۳۷ هیأت اجرایی انجام شده است.

معاون استاندار تهران با اشاره به اینکه تشکیل هیأت‌های اجرایی در استان تهران و شهر تهران، کاری دشوار و حساس است اظهار کرد: اجرای این بخش از روند برگزاری انتخابات با دقت، همدلی و همراهی تمامی مردم و مسئولان به بهترین شکل ممکن انجام شده و فعالیت شفاف و روشن ستاد انتخابات استان تهران، نتیجه اجرای قانونمند این بخش از انتخابات است.

حسن بیگی تصریح کرد: در یک‌ماه باقی مانده از زمان برگزاری انتخابات، تمامی امکانات شهرستان‌ها باید برای این رویداد مهم سیاسی بسیج شود تا شاهد انتخاباتی با شکوه، همراه با حضور و مشارکت حداکثری مردم باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز