چهار طرح ضدآمریکایی در دستور کار مجلس قرار می‌گیرد

۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۱۰:۰۷:۲۷
کد خبر: ۹۵۵۱۱۵
چهار طرح ضدآمریکایی در دستور کار مجلس قرار می‌گیرد
چهار طرح ضدآمریکایی این هفته در دستور کار نمایندگان مجلس قرار خواهد گرفت.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی این هفته روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه جلسه علنی دارند.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی قرار است این هفته ۴ طرح ضد آمریکایی از جمله طرح الزام وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به حمایت از ساخت فیلم‌های ضدآمریکایی، طرح تاسیس موزه جنایات آمریکا، طرح ممنوعیت ورود خبرنگاران رسانه‌های تبعیت‌کننده از تحریم‌های آمریکا به کشور ایران و طرح الزام دولت به حمایت همه جانبه از افراد و موسسات ایرانی که از اقدامات دولت آمریکا متضرر شدند را بررسی کنند.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی همچنین قرار است این هفته طرح دوفوریتی شفاف‌سازی منابع تامین مالی تبلیغات و فعالیت‌های انتخاباتی با اصلاح برخی مواد قانون انتخابات مجلس، لایحه دوفوریتی درآمد پایدار و هزینه شهرداری‌ها و دهیاری‌ها و طرح دوفوریتی استفساریه قانون برنامه ششم توسعه را بررسی کنند.

بررسی لایحه تمدید مدت اجرای آزمایشی قانون ارتقای سلامت نظام اداری و مقابله با فساد و لایحه اصلاح قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز و لایحه مالیات بر ارزش افزوده در دستور کار این هفته مجلس شورای اسلامی قرار دارد.

 همچنین قرار است گزارش کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی از روند اجرای برجام و تشکیل کمیسیون ویژه رسیدگی به حوادث بعد از گرانی بنزین در شهرهای مختلف کشور نیز این هفته در مجلس قرائت شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز