معامله ترامپ اسرائیل رونمایی شد؛

قدس پایتخت تقسیم‌ناپذیر اسرائیل باقی می‌ماند!

۱۳۹۸/۱۱/۰۸ - ۲۰:۳۶:۲۹
کد خبر: ۹۵۶۹۹۹
قدس پایتخت تقسیم‌ناپذیر اسرائیل باقی می‌ماند!
دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا روز سه‌شنبه در حالی که «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی را در کنار خود داشت، از طرح سازش تحمیلی موسوم به «معامله قرن» رونمایی کرد.

به گزارش گروه سیاسی، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا در کنار «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از طرح سازش تحمیلی موسوم به «معامله قرن» رونمایی کرد.

ترامپ در ابتدای سخنرانی خود مدعی شد: امروز گام بزرگی به سوی صلح بر می داریم.

وی طرح به اصطلاح صلح خود را متفاوت از طرح های سابق خود دانست.

رئیس جمهور آمریکا تصریح کرد: من تلاش می کنم صلح را میان فلسطینیان و اسرائیل برقرار می کنم.

ترامپ گفت: طرح پیشنهادی ما ۸۰ صفحه و با جزئیات‌ترین طرحی است که تاکنون ارائه شده است و یک پیشنهاد برد-برد برای هر دو طرف است. این طرح برای رسیدن به منطقه‌ای آرامتر و مرفه‌تر، راهکارهای عملی ارائه می‌دهد

رئیس جمهور آمریکا مدعی شد: پیشنهاد ما شامل راهکارهایی است که همه طرفها را راضی نگاه می دارد و ایجاد دو دولت راهکاری واقعی است.

وی خاطرنشان کرد: این معامله گشایش بزرگی ایجاد خواهد کرد و اسرائیل نیز به دنبال صلح است از همین رو کمیته مشترکی با اسرائیل جهت اجرای محتوای پیشنهادی به صورت عملی تشکیل خواهیم داد.

ترامپ تاکید کرد: آینده تشکیل دولت فلسطین به این بستگی دارد که آن‌ها قاطعانه تروریسم را رد کنند.

رئیس جمهور امریکا با بیان اینکه اورشلیم (قدس) پایتخت تقسیم‌ناپذیر اسرائیل باقی می‌ماند خاطرنشان کرد: البته قبلا این کار را برای شما کرده بودم و ایالات متحده حاکمیت اسرائیل بر این اراضی را به رسمیت شناخته است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز