دبیرکل حزب توسعه ملی:

رای می‌دهیم اما لیست نمی‌دهیم/ بیشتر کسانی‌که مجددا تائید صلاحیت شده‌اند، مستقل و اصولگرا بوده‌اند

۱۳۹۸/۱۱/۱۷ - ۰۵:۴۰:۲۱
کد خبر: ۹۶۰۵۲۸
رای می‌دهیم اما لیست نمی‌دهیم/ بیشتر کسانی‌که مجددا تائید صلاحیت شده‌اند، مستقل و اصولگرا بوده‌اند
شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان روز سه‌شنبه (15بهمن) در بیانیه‌ای اعلام کرد با توجه به رد صلاحیت‌های گسترده اصلاح‌طلبان در این دور از انتخابات، این شورا لیستی برای تهران ارائه نخواهد داد. در این بیانیه بر حق احزاب مبنی بر حمایت از کاندیداهایشان تاکید شده است. دبیرکل حزب توسعه ملی در این رابطه می‌گوید که رای خواهند داد اما لیست انتخاباتی خیر.

«صادق نوروزی»، دبیرکل حزب توسعه ملی، در گفتگو با خبرنگار برنا درباره برنامه این حزب بعد از اعلام نظر شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان گفت: ما تابع شورا هستیم و تصمیمی که شورای عالی سیاستگذاری گرفته این است که لیست ندهد و شهرستان‌ها را به خود شهرستان‌ها، واگذار کرده است. ما هم تابع شورای عالی هستیم و حزب توسعه ملی لیستی نخواهد داد.

نوروزی ارائه لیست از سوی حزب توسعه ملی را ممکن ندانست و اظهار کرد: اگر تعداد اصلاح‌طلبانی تایید صلاحیت‌ شده که در حزب توسعه ملی نیستند قابل توجه بود شاید می‌توانستیم لیست بدهیم اما با وضعی که هست، حزب توسعه ملی لیستی نخواهد داد‌. ائتلاف هم نخواهیم کرد. البته انتخابات را تحریم نکردیم و رای خواهیم داد، رای می‌دهیم اما لیست نمی‌دهیم.

دبیرکل حزب توسعه ملی عنوان کرد: شورای نگهبان تعدادی از رد صلاحیت شده‌ها را تائید کرده است اما تعداد کمی از آنها اصلاح‌طلب هستند. طبق اطلاعاتی که من دارم اصلاح‌طلبان در خیلی از حوزه‌ها کاندیدا ندارند. در تعدادی از حوزه‌ها هم می‌گویند از پیش معلوم است چه کسی وارد مجلس خواهد شد. بیشتر کسانی‌که مجددا تائید صلاحیت شده‌اند مستقل و اصولگرا بوده‌اند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز