فعال سیاسی اصول‌گرا:

حداقل ۲۵ نماینده اصول‌گرا از تهران وارد مجلس می‌شوند!/ اصلاح طلبان مظلوم نمایی می کنند

۱۳۹۸/۱۱/۲۲ - ۰۵:۴۰:۱۸
کد خبر: ۹۶۱۷۷۵
حداقل ۲۵ نماینده اصول‌گرا از تهران وارد مجلس می‌شوند!/ اصلاح طلبان مظلوم نمایی می کنند
فعال سیاسی اصول‌گرا گفت: اگر اصول‌گرایان 30 بر صفر وارد مجلس نشوند حداقل 25 نماینده از 30 نفر نصیب آنها خواهند شد.

«محمدحسن قدیری ابیانه» فعال سیاسی اصول‌گرا به خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا گفت: امروزه عده‌‍ای تلاش می‌کنند ردصلاحیت 90 نفر از نمایندگان فعلی را دلیل بر نبودن آزادی انتخاب وانمود کنند اما مشکل اصلی این است که چرا این 90 نفر دچار مشکل شده‌اند و گلایه‌ای که مردم از شورای نگهبان دارند این است که چرا در انتخابات قبلی کسانی از فیلتر شورای نگهبان گذشتند که با ورود به مجلس به جای خدمت به مردم دچار فساد شدند.

او با بیان اینکه « معتقدم مشارکت در انتخابات در حد مناسبی خواهد بود.» در ادامه اظهار کرد: در حال حاضر بیش از 135 نامزد اصلاح‌طلب در تهران به رقابت می‌پردازند، درحالی که تنها 30 نامزد از تهران به مجلس راه پیدا می‌کنند. از آنجایی که اصلاح‌طلبان تصور می‌کنند با مظلوم‌نمایی می‌توانند آرایی به صندوق آنها اضافه شود، خود را از بابت ردصلاحیت‌ها مظلوم جلوه می‌دهند. در حالی که کسی که دست به فساد می‌زند ظالم است نه مظلوم و در واقع مردم به واسطه فساد آنها مظلوم واقع شده‌اند.

قدیری ابیانه در رابطه با چند لیست شدن اصول‌گرایان ابراز کرد: بهترین حالت این است که اصول‌گرایان بر سر یک لیست واحد به تفاهم برسند اما اگر هم به لیست واحد 30 نفری مشترک هم نرسند احتمال داشتن 20 الی 25 نامزد مشترک در میان همه لیست‌ها وجود دارد. بنابراین اگر اصول‌گرایان 30 بر صفر وارد مجلس نشوند حداقل 25 نماینده از 30 نفر نصیب آنها خواهد شد زیرا مردم اصلاح‌طلبان مقصر وضع فعلی می‌دانند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز