یک فعال سیاسی اصولگرا:

ارائه لیست با مشترکات بالا با جبهه پایداری مفهومی ندارد/ دعوا بر سر لیستی آقاتهرانی و قالیباف

۱۳۹۸/۱۱/۲۲ - ۰۶:۱۲:۱۵
کد خبر: ۹۶۱۸۴۰
ارائه لیست با مشترکات بالا با جبهه پایداری مفهومی ندارد/ دعوا بر سر لیستی آقاتهرانی و قالیباف
یک فعال سیاسی اصولگرا می‌گوید: از سوی اصولگرایان یا لیست واحد توسط شورای ائتلاف داده می‌شود یا لیست با مشترکات مفهومی ندارد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا؛ در حالی که به روزهای شروع تبلیغات انتخابات مجلس یازدهم نزدیک هستیم، لیست نهایی جبهه اصولگرایان در حدود و ثغور حدس و گمان به سر می‌برد و هنوز مشخص نیست که جبهه پایداری و شورای ائتلاف بر سر ارائه لیستی واحد به توافق خواهند رسید یا خیر. «سید محمود نبویان» عضو جبهه پایداری، در توئیتی نوشت: «الحمدالله در لیست ۶۰ نفره منتشره از سوی جبهه پایداری تقریبا ۲۵ نفر با لیست ۹۰ نفره شورای ائتلاف مشترک هستند. مناسب است دوستان دوطرف، لیستی واحد یا با اشتراکات بالا بدهند و دشمنان این ملت را ناامید کنند. تفرقه با منافع این ملت و عقل و دین ناسازگار است.» آیا می‌توان این توئیت را به معنای تمایل برای پیوستن به شورای ائتلاف تعبیر کرد؟

«حسین کنعانی مقدم»، فعال سیاسی اصولگرا، در گفتگو با خبرنگار برنا گفت: از سوی اصولگرایان یا لیست واحد توسط شورای ائتلاف داده می‌شود یا لیست با مشترکات بالا مفهومی ندارد. پایداری‌ها برای ۵ نفر سرلیست با شورای ائتلاف اختلاف دارند، سرلیست شورای ائتلاف  قالیباف است و سرلیست پایداری‌ها مرتضی آقاتهرانی است، این اختلاف وجود دارد مگر اینکه توافق کنند که یک لیست بدهند.

توئیت نبویان فرار رو به جلو است

او با اشاره به توئیت نبویان اظهار کرد: این توئیت فرار رو به جلو است. آنها برای اینکه در شورای ائتلاف نباشند، می‌خواهند لیستی بدهند که مشترکاتش با لیست شورا بیشتر باشد و این عملا یعنی دو لیست شدن. می‌خواهند دو یا سه نفر از ۵ نفر اول خودشان را در لیست شورای ائتلاف بیاورند.

من گفتم اصلا در جریان اصولگرایی سرلیست قرار ندهیم

کنعانی مقدم افزود: من گفتم اصلا در جریان اصولگرایی سرلیست قرار ندهیم بلکه لیستمان سر باشد یعنی طوری باشد که اگر مردم لیست را نگاه کردند، قانع شوند که لیست قوی و خوبی است.

این فعال سیاسی اصولگرا درباره سازش جبهه پایداری با شورای ائتلاف خاطرنشان کرد: فرصت پیوستن پایداری‌ها به شورای ائتلاف چند روز بیشتر نیست. ۲۳ بهمن تبلیغات شروع می‌شود و اگر لیست آماده نباشد کار جلو نخواهد رفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز