نماینده مردم تبریز در مجلس دهم:

پوستر تبلیغاتی با عنوان «سالن آرایش عروس» کار تخریبی رقبا بود/ هرکجا باشم خودم را فرزند آذربایجان می دانم

۱۳۹۸/۱۱/۲۹ - ۰۵:۲۰:۳۴
کد خبر: ۹۶۵۷۴۲
پوستر تبلیغاتی با عنوان «سالن آرایش عروس» کار تخریبی رقبا بود/ هرکجا باشم خودم را فرزند آذربایجان می دانم
نماینده مردم تبریز در مجلس دهم درباره علت کاندیدا شدنش در حوزه انتخابیه تهران و قرار گرفتنش در لیست خانه کارگر گفت: هرجا باشم خودم را فرزند آذربایجان می‌دانم.

«زهرا ساعی»، نماینده مردم تبریز در مجلس دهم، در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا در ارتباط با «فضای انتخابات و شور انتخاباتی» گفت: شور انتخاباتی کم کم در حال شکل گرفتن است. فضای مجازی امکانی را برای همه ایجاد کرده که تبلیغات‌شان را در آن انجام دهند و خیلی مثل سابق در دیوارهای شهر، بنر نمی‌بینیم. در کانال‌های تلگرام، واتساپ و اینستاگرام تبلیغات خوبی در حال انجام است. 

او ادامه داد: مردم همیشه حضور باشکوه و پرشور خود را در عرصه‌های مختلف نشان دادند. مردم همیشه حق انتخاب برای خود دارند، کسانی که تبلیغات می‌کنند رای نمی‌دهیم و تحریم می‌کنیم در حقیقت خود را تحریم می‌کنند.

ساعی درباره علت کاندیدا شدنش در حوزه انتخابیه تهران و قرار گرفتنش در لیست خانه کارگر گفت: در تبریز یکی از کاندیدای اختصاصی لیست خانه کارگر بودم اما بنابر شرایطی که حاکم شد و بحث ردصلاحیت‌ها، در تهران به دعوت عزیزان‌مان کاندیدا شدم. هرجا باشم خودم را فرزند آذربایجان می‌دانم. شورای مرکزی فعلا 4 کاندیدا را در لیست خود قرار داده است.

او درباره منتشر شدن یک پوستر تبلیغاتی از خود با عنوان«سالن آرایش عروس» گفت: متأسفانه تخریبی بود که برخی از رقبا انجام دادند. قرار این بود جلسه‌ای در صنف آرایشگران مثل همه صنوف دیگر برگزار شود خانم‌های آرایشگر هم یک‌سری مطالباتی دارند، من زمانی که مدیرکل زنان و خانواده تهران بودم، به من مراجعه می‌کردند. با اتحادیه آرایشگران خانم‌های استان و کل کشور و با رئیس شورای‌شان در ارتباط بودیم و به مجلس هم می‌آمدند. در راستای مطالباتی که دارند دعوتی از من شد و این جلسه‌ای بود برای طرح موضوعات، پرسش و پاسخ‌ها.

ساعی درباره عدم وحدت در جناح اصولگرا مطرح کرد:  برخی می‌گویند اگر قوه مجریه و مقننه هر دو از یک جناح باشند بهتر می‌توان کشور را اداره کرد اما اینطور نیست. دیدیم اصولگرایان حتی بین خودشان می‌‌توانند چقدر انشقاق داشته باشند. باید همه احزاب و گروه‌های سیاسی را در کشور داشته باشیم. با یک شرایط اقتصاد مقاومتی مواجهیم نباید برای تبلیغات، پول پاشی شود زیرا این قبیل اقدامات، ضد تبلیغ است. با توجه به وضعیت اقتصادی کشور و مشکلات بسیار و تحریم‌ها و تنگناها اگر فردی بخواهد حیف و میل و اسراف کند قطعا  نمی‌تواند نماینده شایسته‌ای برای مردم باشد و درک درستی از شرایط عامه مردم، داشته باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز