حماسه حضور یازدهم؛

حجت الاسلام والمسلمین شهیدی رأی خود را به صندوق انداخت

۱۳۹۸/۱۲/۰۲ - ۱۲:۲۴:۱۸
کد خبر: ۹۶۷۳۶۱
حجت الاسلام والمسلمین شهیدی رأی خود را به صندوق انداخت
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران صبح روز جمعه ۲ اسفند ماه و در نخستین ساعت آغاز رأی گیری برای انتخاب نمایندگان یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری، رأی خود را به صندوق انداخت.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی شهیدی با حضور در وزارت کشور رأی خود برای انتخاب نمایندگان مجلس شورای اسلامی و میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری را به صندوق انداخت.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در جمع خبرنگاران با اشاره به مشارکت گسترده مردم در انتخابات، گفت: ایثارگران عزیز نیز همچون همیشه و مانند سایر اقشار مردم مثل همیشه حضور پرشوری در پای صندوق‌های رأی خواهند داشت. ایثارگران برای دفاع از کشور و انقلاب اسلامی تلاش‌های بسیاری کرده‌اند و امروز مشارکت حداکثری در انتخابات ضامن ثبات و تقویت نظام جمهوری اسلامی و در واقع امتداد راه و خواست شهدا و ایثارگران خواهد بود.

معاون رییس جمهور با اشاره به انتخاب تمام بخش‌ها و ارکان نظام جمهوری اسلامی ایران توسط مردم گفت: تمام مسئولان به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم با رأی مردم انتخاب می‌شوند و مشارکت مردم در این انتخابات مانند همیشه نشان‌دهنده دخیل بودن مردم در اداره امور است که باعث تقویت نظام و افزایش اعتماد مردم می‌شود و دشمنان را نیز ناامید خواهد کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز