حماسه حضور یازدهم؛

استاندار تهران: گزارش‌هایی درباره خرید و فروش رای به دست ما رسیده است/ از تردد اتوبوسی از یک حوزه به حوزه دیگر جلوگیری می‌شود

۱۳۹۸/۱۲/۰۲ - ۱۴:۴۴:۲۵
کد خبر: ۹۶۷۴۳۸
استاندار تهران: گزارش‌هایی درباره خرید و فروش رای به دست ما رسیده است/ از تردد اتوبوسی از یک حوزه به حوزه دیگر جلوگیری می‌شود
استاندار تهران پیرامون گزارش‌های احتمالی از تخلف‌های انتخاباتی گفت: تخلفات جزئی بیشتر در مورد فضای مجازی بوده و گزارش‌هایی هم در مورد، خرید و فروش‌ رای بوده است.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، «انوشیروان محسنی بندپی»، استاندار تهران، عصر امروز در حاشیه بازدید از حوزه اخذ رای اقلیت های دینی در کلیسای ارامنه سرکیس در جمع خبرنگاران گفت: تا  این لحظه رصد کرده‌ایم مردم در پای صندوق‌های رای حاضر بودند و طبق سالهای گذشته، مردم تهران بعد از ظهر بیشتر از صبح، پای صندوق های رای حاضر می شوند.

وی افزود: با تمهیداتی که در مورد تامین امنیت انتخابات شده و همچنین سرعت بخشیدن به روند رای گیری و با نصب دستگاه‌های احراز هویت، افزایش شعب صندوق های رای در تهران فراهم شده است تا حماسه دیگری خلق شود.

استاندار تهران با اشاره به بازدیدهایی که امروز از شعب اخذ رای استان تهران داشته اظهار کرد: الحمدالله شور شوق خوبی در حوزه‌های اخذ رای و بخصوص اخذ رای در میان اقلیت‌های دینی ارامنه شمال مشاهده می شود. چهار کاندیدا رقابت می کنند تا یکی از آنها منتخب این عزیزان در مجلس شورای اسلامی شود.

بندپی در پاسخ به سوال خبرنگار سیاسیى برنا، پیرامون گزارش‌های احتمالی از تخلف‌های انتخاباتی خاطرنشان کرد: تخلفات جزئی گزارش شده که در دست بررسی و ارزیابی است و به ستاد پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه ارسال شده است. تخلفات جزئی بیشتر در مورد فضای مجازی بوده و گزارش‌هایی هم در مورد، خرید و فروش‌ رای بوده است.

استاندار تهران در خصوص برخی اخبار پیرامون جابجایی اتوبوسی رای دهندگان در برخی شهرهای استان تهران تصریح کرد: در این مورد به نیروی انتظامی اطلاع داده‌ایم و نیروی انتظامی به شدت این مسئله را پیگیری می‌کند و از هرگونه تردد اتوبوسی از یک حوزه به حوزه دیگر، جلوگیری به عمل خواهد آمد.

وی با تأکید بر اینکه امنیت در حوزه‌های انتخاباتی خوب است که یکی از حوزه‌های انتخاباتی همین حوزه اقلیت‌های دینی است، اظهار کرد: در تهران با حضور نیروهای انتظامی امنیت خوبی برقرار است. در حوزه‌های شهرستان هم به صورت ترکیبی و تلفیقی بازدید از حوزه قرچک و شهرری داشتیم که الحمدالله با آرامش، امنیت و انضباط خوبی شهروندان مشغول رای دادن هستند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز