حماس به رژیم صهیونیستی هشدار داد

۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۹:۱۶:۰۷
کد خبر: ۹۶۹۱۹۴
حماس به رژیم صهیونیستی هشدار داد
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) روز دوشنبه با هشدار به رژیم صهیونیستی تأکید کرد که اگر این رژیم حملاتش به غزه را شدت بخشد، بهای آن را پرداخت می‌کند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا به نقل از پایگاه خبری «فلسطین الان»، حماس در واکنش به سخنان امروز بنیامین نتانیاهو درباره گسترش حملات به غزه، اعلام کرد: اسرائیل باید مسؤولیت گسترش حملات هوایی خود به نوار غزه را برعهده بگیرد.  

این جنبش با انتشار بیانیه ای تأکید کرد: گروه های فلسطین به طور متحد و یکپارچه به جنایت های اسرائیل پاسخ دادند و اگر اسرائیل حملاتش به غزه را شدت ببخشد، بهای آن را باید بپردازد.

حماس در حالی به اسرائیل هشدار می دهد که نتانیاهو پس از شلیک چند موشک از غزه به سمت فلسطین اشغالی، شامگاه یکشنبه و امروز دوشنبه، از احتمال حمله گسترده به غزه خبر داد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز به دنبال تشدید درگیری با نیروهای مقاومت نشستی با فرماندهان ارتش در مقر وزارت دفاع در تل آویو برگزار کرد.

افیخای ادرعی سخنگوی جنبش ارتش اسرائیل ساعاتی پیش اذعان کرد که جنگنده های این رژیم برخی مواضع جنبش جهاد اسلامی در نوار غزه از جمله یک پایگاه نظامی در خان یونس را هدف قرار دادند.

این در حالی است که ارتش رژیم صهیونیستی شب گذشته منطقه عدلیه در حومه دمشق را با چند موشک مورد هدف قرار داد که بر اثر آن «سلیم احمد سلیم» (۲۴ ساله) و «زیاد احمد منصور» (۲۳ ساله) از مبارزان گردان‌های القدس شاخه نظامی جهاد اسلامی جان خود را از دست دادند.

 نیروهای مقاومت فلسطین در غزه امروز (دوشنبه) نیز در واکنش به جنایت های رژیم صهیونیستی دست کم هشت فروند موشک به سمت جنوب سرزمین های اشغالی شلیک کردند.

جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد که در واکنش به حملات اسرائیل به مواضع این گروه در سوریه موشک هایی را به سمت جنوب سرزمینهای اشغالی شلیک کردند.  

یک فروند از موشک ها در شهر «سدروت»  فرود آمد و موجب وارد شدن خساراتی به یک ساختمان شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز