به دنبال شیوع کرونا در لبنان؛

یک بیمارستان برای بیماران کرونا اختصاص یافت

۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۰۸:۳۵:۵۰
کد خبر: ۹۶۹۲۷۱
بخش های مختلف بیمارستان دولتی "رفیق حریری" در جنوب بیروت برای درمان مبتلایان احتمالی به ویروس کرونا در لبنان اختصاص یافت.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، روزنامه المدن چاپ بیروت امروز (سه شنبه) به نقل از «سلیمان هارون» رییس اتحادیه بیمارستان های لبنان با اعلام این خبر، نوشت: در این بیمارستان ۱۴۰ تخت شامل ۴ تخت برای جداسازی بیماران مبتلا و ۱۳۶ تخت برای بیماران مشکوک به کرونا با تمام تجهیزات پزشکی در نظر گرفته شده است.

هارون گفت: کادر پزشکی و پرستاری بخش های بیمارستان برای درمان و رسیدگی به بیماران کرونایی آموزش های لازم را دیده اند.

وی افزود: افزون بر این، بیمارستان های دولتی شهرهای صیدا و نبطیه در جنوب، بعلبک در شرق و طرابلس در شمال لبنان از امکانات و تجهیزات لازم برای پذیرش و تشخیص اولیه ویروس کرونا برخوردار هستند اما درمان بیماران فقط در بیمارستان رفیق حریری بیروت انجام خواهد گرفت.

رییس اتحادیه بیمارستان های لبنان تصریح کرد: بیمارستان های خصوصی لبنان قادر یا مایل نیستند مبتلایان به  ویروس یاد شده را بستری کنند زیرا به بخش های قرنطینه کامل مجهز نشده اند و هر کدام فقط ۳ یا چهار تخت جداسازی شده دارند.

به گفته سلیمان هارون، تنها کاری که بیمارستان های خصوصی لبنان می توانند انجام دهند این است که وضعیت بیماران را تا تشخیص ابتلا به "کرونا" پیگیری و سپس آنان را به بیمارستان رفیق حریری بیروت منتقل کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز