روسیه برای تامین نیازهای دارویی ایران و تجهیزات مقابله با ویروس کرونا اعلام آمادگی کرد

۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۰۸:۴۲:۲۰
کد خبر: ۹۷۲۵۱۹
روسیه برای تامین نیازهای دارویی  ایران و تجهیزات مقابله با ویروس کرونا اعلام آمادگی کرد
رئیس سرویس فدرال نظارت در زمینه حمایت از مصرف کننده روسیه نیز بر آمادگی روسیه برای کمک به ایران در زمینه تامین نیازهای دارویی و تجهیزات مقابله با ویروس کرونا تاکید کرد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا،  کاظم جلالی سفیر کشورمان در روسیه در دیدار با خانم انا پوپوا رئیس سرویس فدرال نظارت در زمینه حمایت از مصرف کننده فدراسیون روسیه ضمن قدردانی از اظهارات رئیس جمهوری روسیه در گفتگوی آقای دکتر روحانی رئیس جمهور با ایشان و اعلام آمادگی برای کمک به ایران در مقابله با ویروس کرونا به تبادل نظر در خصوص اقدامات بعمل آمده از سوی دو کشور در زمینه مهار و کنترل ویروس مذکور پرداخت.

جلالی در این دیدار با اشاره به اقدامات بعمل آمده در فرودگاه های ایران با بر شمردن برخی محدودیت های ایجاد شده ناشی از صدور روادید برای ایرانیان اظهار امیدواری کرد این موانع در آینده نزدیک برطرف گردد.

 رئیس سرویس فدرال نظارت در زمینه حمایت از مصرف کننده  روسیه نیز بر آمادگی کشورش برای کمک به جمهوری اسلامی ایران در زمینه تامین نیازهای دارویی و تجهیزات مقابله با ویروس کرونا تاکید کرد.

لازم به ذکر است آژانس فدرال نظارت در زمینه حمایت از مصرف کننده در روسیه که زیر نظر نخست وزیر است مسئولیت مقابله با بیماری کرونا و تامین و تجهیزات مورد نیاز برای مقابله با این ویروس را بعهده دارد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز