بحرانی که جهانی شد؛

تعداد جانباختگان کرونا از ۳۸۰۰ نفر گذشت/ ایران چهارمین کشور کرونایی جهان+ سند

۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۰۳:۱۲:۵۳
کد خبر: ۹۷۵۱۰۹
تعداد جانباختگان کرونا از ۳۸۰۰ نفر گذشت/ ایران چهارمین کشور کرونایی جهان+ سند
تعداد جانباختگان کرونا در جهان از ۳۸۰۰ نفر گذشت و تعداد کل مبتلایان به این ویروس در حال عبور از ۱۱۰هزار نفر است.

به گزارش خبرگزاری برنا، تعداد کل مبتلایان به کرونا در جهان در حال حاضر ۱۰۹۸۳۸ نفر است و احتمالا تا ساعاتی دیگر این تعداد به ۱۱۰ هزار نفر خواهد رسید، تعداد جانباختگان نیز به ۳۸۰۵ نفر رسید البته سرعت افزایش آن تا حدودی کاهش یافته است. البته در حال حاضر بیش از ۶۰ هزار نفر هم بهبود یافته اند.

کرونا ویروس

چین همچنان با بیش از ۸۰ هزار نفر رکوردار مبتلایان به کرونا است، ایتالیا به جدی تر شدن بحران به ۷۳۷۵ نفر رسید و به نظر می رسد سرعت ابتلا در این کشور افزایش یافته است. کره در جایگاه سوم قرار دارد و به نظر می رسد تا حدودی موفق شده انتقال ویروس را کنترل کند. ایران با ۶۵۶۶ نفر در جایگاه چهارم قرار دارد و بعید نیست با عبور از کره به رتبه سوم برسد.

نکته مهم افزایش سرعت انتقال در کشورهای اروپایی است، فرانسه، آلمان و اسپانیا در شرایط بحرانی قرار گرفته اند و آمار مبتلایان لحظه به لحظه در حال افزایش است. آمریکا هم علیرغم تلاش زیادی که برای پنهانکاری انجام داد اما با آمار رسمی اعلام شده ۵۲۹ نفر و آمار رسانه های آمریکا به ۸۴۸ نفر رسیده است.

کرونا ویروس

تعداد جانباختگان نیز در حال حاضر ۳۸۰۵ نفر است که از این تعداد ۳۰۹۸ در صدر است، ایتالیا به ۳۶۶ نفر در رتبه دوم و ایران با ۱۹۴ نفر در رده سوم قرار دارند. این آمار در حالیست که بسیاری کشورها یا امکانات تشخیص کرونا را ندارند یا به دلایل اقتصادی از اعلام ورود کرونا به کشورشان خودداری می کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز