گزارش آشنا از روز پرکار رییس جمهوری در روز جمعه

۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۲۰:۲۴:۱۹
کد خبر: ۹۷۷۷۷۰
گزارش آشنا از روز پرکار رییس جمهوری در روز جمعه
حسام الدین آشنا با اعلام اینکه ریاست جمهوری مسئولیتی بدون تعطیلی و مرخصی است، گفت: روحانی روز جمعه ۲۵ تماس تلفنی ۱۵ تا ۴۵ دقیقه‌ای با مسئولان اجرایی داشت و ١٩ نامه به سران کشورها ارسال کرد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، حسام الدین آشنا رییس مرکز تحقیقات استراتژیک ریاست جمهوری در این توییت افزود: حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی مطابق وظیفه‌اش در این جمعه ۲۵ تماس تلفنی بین ۱۵ تا ۴۵ دقیقه‌ای با مسئولان اجرایی، بهداشتی و مردم عادی داشته‌است و ۱۹ نامه جداگانه برای سران کشورهای خارجی را با هماهنگی وزارت خارجه تنظیم و ارسال کرده‌ است.

آشنا اظهار داشت: ریاست جمهوری مسئولیتی24 ساعت در 365 روز در چهار سال (۲۴*۳۶۵*۴ ) است؛ نه تعطیلی دارد و نه مرخصی!

حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی نامه‌ای به تعدادی از رهبران جهان با اشاره به ضرورت تلاش و مشارکت همگانی برای مقابله با شیوع بیماری کرونا و بیان سیاست‌ها و برنامه‌های جمهوری اسلامی ایران در این راستا، بر لزوم شکستن و رفع تحریم‌های ظالمانه آمریکا علیه ملت‌ها با توجه به شرایط کنونی جهانی و تدوین پروتکل‌های مشترک بهداشتی میان همسایگان تاکید کرد.

همچنین وی با  اعضای دفتر، مشاوران و معاونین دفتر رییس جمهور خود جلسه جداگانه ای برگزار کرد و بر پیگیری، هماهنگی و پشتیبانی اقدامات ملی در مقابله با کرونا و اقدامات و پیگیری‌های اجتماعی و رسانه‌ای تاکید کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز