رزمایش هوایی رژیم صهیونیستی و آمریکا در بحبوحه شیوع کرونا

۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۱۰:۵۲:۵۰
کد خبر: ۹۸۰۷۲۴
رزمایش هوایی رژیم صهیونیستی و آمریکا در بحبوحه شیوع کرونا
نیروی هوایی رژیم صهیونستی امروز به همراه نیروی هوایی آمریکا، رزمایش نظامی در جنوب فلسطین اشغالی انجام می‌دهند.

به گزارش گروه سیاسی برنا، علی‌رغم هشدارهای مسئولان درمانی رژیم صهیونیستی درباره شیوع سریع ویروس «کووید۱۹» در فلسطین اشغالی، ارتش این رژیم اما قصد دارد رزمایش هوایی مشترکی با آمریکا انجام دهد.

به نوشته وبگاه «تایمز اسرائیل»، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی امروز (سه‌شنبه) اعلام کرد از ظهر امروز (به وقت محلی) جنگنده‌های اسرائیلی و آمریکایی از جمله «اف-۳۵» در رزمایش هوایی در جنوب فلسطین اشغالی شرکت می‌کنند.

در بیانیه ارتش اسرائیل صراحتاً اشاره شده که این رزمایش بر خلاف ممنوعیت اجرای رزمایش‌های نظامی بین‌المللی به دلیل شیوع ویروس کرونا، انجام می‌شود و بهانه آن نیز نبود تماس بین فردی در این رزمایش هوایی است.

بر این اساس، رزمایش مذکور یک روزه خواهد بود و در زمان اجرای آن ساکنان جنوب فلسطین اشغالی شاهد پرواز گسترده جنگنده‌ها و همچنین شنیدن صداهای مهیب خواهند بود.

به نوشته تایمزاسرائیل، ارتش رژیم صهیونیستی مدعی است این رزمایش در واکنش به هیچ تهدید نظامی خاصی در منطقه نیست بلکه فقط بخشی از برنامه‌ریزی‌های نظامی در سال ۲۰۲۰ است.

این در حالی است که پیشتر رزمایش نظامی دوسالانه مشترک رژیم صهیونیستی و ایالات متحده موسوم به «جونیپر کبرا» به دلیل نگرانی از ویروس کرونا، فقط یک روز بعد از شروع، لغو شد.

در حال حاضر ۱۴۴۲ نفر در فلسطین اشغالی به این ویروس مبتلا شده و یک نفر نیز جان باخته است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز