مردم از حضور در پارک ها، مراکز تفریحی و حاشیه شهرها خودداری کنند

۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۱۰:۵۴:۰۱
کد خبر: ۹۸۳۰۰۷
مردم از حضور در پارک ها، مراکز تفریحی و حاشیه شهرها خودداری کنند
کمیته اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا در اطلاعیه شماره 3 خود به ماندن در خانه در روز ۱۳ فروردین تاکید کرد.

به گزارش گروه سیاسی برنا، متن اطلاعیه شماره ۳ کمیته اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا به شرح زیر است:

ضمن تشکر از همراهی مردم شریف ایران در اجرای طرح  فاصله گذاری اجتماعی و استفاده حداکثری از همه ظرفیت های کشور برای پیشگیری و مقابله با شیوع بیماری کرونا ، مجدداً از همه مردم درخواست می شود تا سیزده فروردین؛ روز طبیعت در خانه بمانند و از هرگونه حضور در پارک ها، مراکز تفریحی و حاشیه شهرها که می تواند عامل جدی برای گسترش ابتلا به کرونا شود خودداری نمایند. 

به همین دلیل انتظار دارد موارد ذیل مورد توجه قرار گیرد:

۱) با تأکید بر اجرای حداکثری مصوبه کمیته اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت مقابله کرونا، توصیه جدی به حضور در خانه در روز سیزده فروردین، مجدداً اعلام و تأکید می شود که کلیه پارک ها ، مراکز تفریحی و ... تعطیل است و هرگونه حضور در این مراکز ممنوع می باشد تا مانع از گسترش کرونا شود .

۲) پلیس به عنوان ضابط قوه قضائیه موظف به اعمال قانون در مورد آن بخش از افرادی است که به هر دلیل به توصیه ها توجه ننموده و با خطر انداختن سلامت مردم در مسیر مدیریت و پیشگیری اخلال ایجاد می نمایند.

۳) انتظار می رود با تحقق عملی” هر ایرانی  یک رسانه " با تقویت پویش مردمی «در خانه می مانیم» در تحقق اهداف کاهش زنجیره انتقال بیماری و در نتیجه پیشگیری از ابتلاء خود و خانواده و هم وطنان عزیز گردند.( تأکید ویژه بر- سیزده بدر- در خانه- می مانیم)

۴) کلیه ظرفیت کادر درمانی ـ بهداشتی و سایر دستگاه ها به صورت ۲۴ ساعته با تمام توان در خدمت مردم برای پیشگیری، مقابله و درمان مبتلایان بوده و  تأکید می گردد ماندن در خانه بهترین حمایت  و همراهی با کادر درمانی و پزشکی است که در خط مقدم مبارزه با این بیماری، خالصانه و ایثارگرانه تلاش می نمایند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز