رایزنی جلالی با نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه در امور خاور میانه در خصوص آخرین تحولات منطقه؛

زمان آن فرا رسیده که جهان یک صدا علیه اقدامات آمریکا اقدام کند

۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۲۰:۴۴:۳۰
کد خبر: ۹۸۳۴۳۳
زمان آن فرا رسیده که جهان یک صدا علیه اقدامات آمریکا اقدام کند
سفیر ایران در روسیه در گفتگو با نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه در امور خاور میانه در رابطه باآخرین تحولات منطقه گفت:زمان آن فرا رسیده که تمام جهان یک صدا علیه اقدامات یکجانبه آمریکا بطور جدی اقدام نمایند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا،کاظم جلالی، سفیر فوق العاده و تام الاختیار جمهوری اسلامی ایران روز چهارشنبه مورخ 13 فروردین 1399  در تماسی تلفنی با میخائیل باگدانوف، معاون وزیر امور خارجه و نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه در امور خاور میانه و شمال آفریقا، گفتگو کرد. در این تماس تلفنی طرفین در خصوص تحولات منطقه از جمله عراق، یمن و همچنین تحریم های ظالمانه و غیرقانونی رژیم تروریستی امریکا علیه برخی از کشورهای جهان، گفتگو و تبادل نظر کردند.

جلالی در این گفتگو با اشاره به تحرکات اخیر آمریکا در عراق، این اقدامات را نقض استقلال، حاکمیت  و تمامیت ارضی عراق دانست که می تواند به بی ثباتی در این کشور و کل منطقه گردد. سفیر ایران همچنین ضمن تقدیر از مواضع روسیه در مخالفت با تحریم های ظالمانه و غیر انسانی ایالات متحده بر علیه ملت ایران اعلام داشت که زمان آن فرا رسیده که تمام جهان یک صدا علیه اقدامات یکجانبه آمریکا بطور جدی اقدام نمایند.

باگدانوف نیز در این گفتگو ضمن پیچیده خواندن اوضاع در عراق، بر ضرورت ادامه رایزنی ها بین ایران و روسیه در خصوص تحولات منطقه ای تاکید نمود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز