قدردانی وزیر راه و شهرسازی از دست اندرکاران شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی

۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۲:۴۷:۳۳
کد خبر: ۹۸۵۴۸۴
قدردانی وزیر راه و شهرسازی از دست اندرکاران شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی
وزیر راه و شهرسازی در پیامی به رئیس، اعضای هیات مدیره و معاونان شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران و مدیران فرودگاه‌های سراسر کشور از نقش آفرینی موثر دست اندرکاران در به بار نشستن طرح های فرودگاهی قدردانی کرد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، محمد اسلامی در این پیام با اشاره به انبوه خاطرات تلخ و شیرین، از آن به عنوان تجربه‌ای یاد کرد که بدانیم و بتوانیم بیش از پیش بر پای خود بایستیم و با یاری حق تعالی و تکیه بر دانش و توانمندی و پشتیبانی ملت بزرگ ایران بر مشکلات و تنگناهای هر چند عظیم، فائق آمده و از هر ناگواری و سختی، برای سعادت و آسایش مردم و اعتلای ایران اسلامی فرصتی بیافرینیم.

وی در این پیام خطاب مسئولان شرکت فرودگاه‌ها و مدیران فرودگاهی اظهار امیدواری کرده است؛ زین پس نیز با عنایات خداوند متعال و در پناه حضرت بقیه الله الاعظم (عج) و دعای مردم عزیز ایران اسلامی، این ملت بزرگ از هر گزند و بیماری بدور بماند و سال ۱۳۹۹ متفاوت از آنچه بر ما گذشت سالی همراه با گشایش در امور، افزونی سلامت و شادابی و موفقیت های روز افزون برای مردم عزیزمان باشد.

اسلامی در این پیام با بیان این‌که وزارت راه و شهرسازی همگام با ملت عظیم و الشان و با تاسی از فرامین مقام معظم رهبری و در راستای تدابیر دولت تدبیر و امید، تاکنون از هیچ کوششی برای سعادتمندی و آسایش مردم عزیز ایران فرو گذار ننموده است، حاصل آن را به بار نشستن طرح‌های عظیم آزادراهی، ریلی ، فرودگاهی، بندری و ...  آغاز طرح اقدام ملی مسکن و چند صد پروژه بزرگ و کوچک دیگر عنوان کرد.

وی در پایان ضمن تبریک سال نو و بهار طبیعت از خداوند منان آرزوی توفیقات روز افزون همراه با سلامتی و سعادت را برای همه همکاران ارجمند و خانواده آنان مسالت کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز