افزایش شمار قربانیان حمله داعش به شرق عراق

۱۳۹۹/۰۲/۱۴ - ۰۳:۳۱:۱۶
کد خبر: ۹۹۶۶۳۵
افزایش شمار قربانیان حمله داعش به شرق عراق
یک مقام اطلاعاتی عراق شنبه شب اعلام کرد، آمار قربانیان حمله بازمانده های گروهک تروریستی داعش به پست بازرسی پلیس در استان دیاله در شرق این کشور به پنج شهید و شش زخمی رسیده است.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا به نقل از العالم، پیشتر منابع رسانه‌ای اعلام کرده بودند، در جریان این حمله یک پلیس کشته و سه تن دیگر زخمی شدند.

پایگاه خبری "بغداد الیوم" به نقل از منابع اطلاعاتی خود شنبه شب گفت: این حمله به یک پست ایست و بازرسی پلیس در روستای "زاغنیه" در نزدیکی منطقه "العباره" در ۱۵ کیلومتری شهر بعقوبه مرکز استان دیاله رخ داده است.

نیروهای امنیتی عراقی در باغ‌های نزدیک به محل حادثه، اقدام به تعقیب و پیگیرد عناصر گروهک تروریستی داعش کردند.

این درحالی است که الحشد الشعبی ساعاتی پیش اعلام کرد که نیروهای تیپ ۵۲ این گروه حمله گروهک تروریستی داعش را که در منطقه «جسر المفتول» واقع در شرق «آمرلی» در استان صلاح الدین در شمال بغداد صورت گرفته، دفع کرده اند.

باقی مانده گروهک تروریستی داعش جمعه شب گذشته نیز به نیروهای امنیتی و الحشد الشعبی در استان صلاح الدین این کشور حمله کردند که در جریان آن ۱۰ نفر از نیروهای الحشد الشعبی کشته و شماری نیز زخمی شدند.

بسیاری از سیاستمدارن عراقی، فعال شدن دوباره باقی‌مانده گروهک تروریستی داعش را اقدامی از سوی آمریکا و به بهانه باقی‌ماندن نظامیان آمریکایی در عراق و انتقام از دولت بغداد می‌دانند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز