باند مسلحانه قاچاق مواد مخدر در خاش متلاشی شد

۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۱۴:۰۵:۰۷
کد خبر: ۱۰۱۱۵۰۸
باند مسلحانه قاچاق مواد مخدر در خاش متلاشی شد
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان سردار محمد قنبری، فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از انهدام 9 باند سازمان یافته قاچاق سوخت و متلاشی شدن باند مسلحانه قاچاق مواد مخدر در جنوب شرق کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، سردار محمد قنبری بیان کرد: جان برکفان پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سیستان و بلوچستان با یک سری کار گسترده اطلاعاتی با همکاری تیم های از ماموران انتظامی شهرستان "خاش" یک باند مسلحانه قاچاق مواد مخدر را متلاشی کردند.

وی ادامه داد: در این عملیات که شب گذشته با درگیری مسلحانه با قاچاقچیان همراه بود، ضمن دستگیری 2 سوداگر مرگ، توقیف 2 دستگاه وانت تویوتا و یک دستگاه پژو 405، 2 تن و 190کیلو و 410گرم مواد مخدر شامل 2 تن و 138کیلو و 110 گرم تریاک، 52 کیلو و 300 گرم حشیش، مقادیری سلاح و مهمات کشف شد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان اذعان کرد: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق فرآورده های نفتی در جنوب شرق کشور، طی هفته گذشته مأموران انتظامی شهرستان های زاهدان، سراوان و ایرانشهر موفق به شناسایی و تخریب 6 محل دپوی سوخت و انهدام 9 باند سازمان یافته قاچاق سوخت شدند.

وی افزود: ضمن توقیف 27 دستگاه خودرو سنگین 276هزار و 260 لیتر سوخت قاچاق را شامل 120 هزار و 550 لیتر گازوئیل، 33 هزار لیتر هیدروکربن، 113هزار و 100لیتر نفت،1360 لیتر بنزین و 8 هزار و 250 لیتر سایر مشتقات نفتی قاچاق کشف شد.

سردار قنبری با تاکید بر عزم جدی پلیس در برخورد قاطعانه با قاچاقچیان کالا و سوخت به دلیل اخلال در نظام اقتصادی کشور خاطرنشان کرد: شهروندان  کلیه اخبار و اطلاعات خود را در این خصوص با تماس 110 در اختیار پلیس قرار دهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز