امام جمعه اهل سنت سوران منصوب شد

۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۰۹:۳۳:۱۰
کد خبر: ۱۰۲۴۰۷۶
امام جمعه اهل سنت سوران منصوب شد
«مولوی ابراهیم جهانی» طی حکمی از سوی نماینده رهبر معظم انقلاب در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان به عنوان امام جمعه اهل سنت سوران واقع در جنوب شرق این استان معرفی و منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، در حکم آیت الله مصطفی محامی خطاب به مولوی ابراهیم جهانی آمده است: نماز جمعه از عبادات مهم در دین مقدس اسلام و سنگر نماز جمعه جایگاهی حساس و مؤثر در تقویت دین و نظام اسلامی است که مسؤولیت اقامه آن از جانب ولی امر مسلمین واگذار می‌شود.

با توجه به پیشنهاد شورای امور فرهنگی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان، بدین وسیله اینجانب به عنوان نماینده معظم له، جنابعالی را که بحمد الله آشنایی خوبی با این جایگاه رفیع و امر خطیر دارید، برای مدت سه سال بعنوان امام جمعه مسجد جامع شهرستان سوران منصوب می‌کنم.

انتظار می‌رود ضمن برگزاری این فریضه بزرگ الهی، با بیانات خود در تبیین و تشریح معارف اسلام ناب محمدی (صلی الله علیه و آله و سلم) نمازگزاران را به وحدت و اخوت اسلامی و عمل به کتاب و سنت دعوت نموده و آنان را به وظایف خطیر و حساسی که در رابطه با اسلام، انقلاب و جامعه اسلامی دارند، آشنا ساخته و در وفاداری به نظام مقدس جمهوری اسلامی و تقید به قوانین جاری کشور و اطاعت از ولی امر مسلمین جهان، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) تشویق و ترغیب کنید.

حکم انتصاب مولوی ابراهیم جهانی به امامت جمعه مسجد جامع اهل سنت شهر سوران طی مراسمی با حضور حجت‌الاسلام دکتر بی‌نیاز جانشین نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان اعطا شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز