زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال روستای چگردک شهرستان دلگان افتتاح شد

۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۱۲:۲۲:۴۴
کد خبر: ۱۰۳۵۳۴۵
زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال روستای چگردک شهرستان دلگان افتتاح شد
زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال روستای چگردک دلگان با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان، فرماندار شهرستان و جمعی از مدیران، معتمدین، جوانان و ورزشکاران افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا ، زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال روستای چگردک دلگان بمناسبت گرامیداشت هفته ملی ازدواج با حضور ادهم کرد مدیرکل ورزش و جوانان استان، شجاعی فرماندار شهرستان، سرپرست اداره ورزش و جوانان دلگان، بخشدار جلگه چاه هاشم، شهردار و اعضای شورای اسلامی چگردک و جمعی از مدیران، معتمدین، جوانان و ورزشکاران افتتاح و به بهره برداری رسید.

پروژه زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال روستای چگردک شهرستان دلگان که بصورت مشارکتی توسط اداره کل ورزش و جوانان‌، فرمانداری و شهرداری در دلگان در فضای با زیربنای 1350 متر مربع و با اعتبار هزینه شده 350 میلیون تومان از محل اعتبارات ملی در سال 98 شروع شده که امروز به مورد بهره برداری رسید.
با افتتاح این زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال، جمعیتی بالغ بر 6000 نفر در قالب 1400 خانوار و حدود 9 روستا از این پروژه ورزشی بهره مند خواهند شد.
به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران و نگاه ویژه دولت تدبیر و امید، علی الخصوص وزارت ورزش و جوانان در راستای توسعه و پیشرفته زیرساختهای ورزش استان سیستان و بلوچستان و افزایش سرانه فضای ورزشی در این استان پهناور، رتبه نخست نصب چمن های مصنوعی مینی فوتبال در کشور متعلق به این خطه از ایران اسلامی است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز