دستگیری آدم ربایان در زاهدان

۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۱۰:۴۳:۲۶
کد خبر: ۱۰۴۶۳۰۹
دستگیری آدم ربایان در زاهدان
رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش شبانه روزی و پیگیری مستمر کارآگاهان پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان متهمان تحت تعقیب یک پرونده پیچیده آدم ربایی که در سال 97 به مدت یک ماه جوانی 18 ساله را در یکی از محلات شهر زاهدان ربوده بودند پس از 2 سال فرار به دام افتادند.

به گزارش خبرگزاری برنا ، ابراهیم ملاشاهی اظهار کرد: با تلاش شبانه روزی کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان سراوان قاتلان مردی 40ساله که در اسفند ماه سال قبل با شلیک کلت کمری به قتل رسیده بود شناسایی و دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان افزود: عاملان این جنایت که همسر و برادر همسر مقتول بودند با صحنه سازی قصد گمراه کردن پلیس را داشتند که با سرنخ های به دست آمده و تحقیقات علمی صورت گرفته توسط پلیس، به جنایت ارتکابی اعتراف کردند.

وی ادامه داد: با تلاش شبانه روزی و پیگیری مستمر کارآگاهان پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان متهمان تحت تعقیب یک پرونده پیچیده آدم ربایی که در سال 97 به مدت یک ماه جوانی 18 ساله را در یکی از محلات شهر زاهدان ربوده بودند پس از 2 سال فرار به دام افتادند.

ملاشاهی گفت: در این رابطه هر 4 متهم این پرونده در چند عملیات مجزا و هماهنگ در سطح شهر زاهدان دستگیر و یک قبضه کلت کمری به همراه مقادیری مهمات جنگی کشف شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز