افزون بر ۲ میلیون تن کالا در سیستان و بلوچستان جابجا شد / فرآورده های نفتی و سیمان عمده کالاهای حمل شده

۱۳۹۹/۰۷/۰۷ - ۱۴:۰۸:۵۵
کد خبر: ۱۰۶۵۴۴۷
افزون بر ۲  میلیون تن کالا در سیستان و بلوچستان جابجا شد / فرآورده های نفتی و سیمان عمده کالاهای حمل شده
مدیر کل راهدار و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان گفت: 2 میلیون و 269 هزار و 499تن کالا با 140 هزار و 803 سفر باری در 6 ماه نخست جاری توسط ناوگان باری در این استان حمل شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا ،  ایوب کرد با بیان اینکه 58 شرکت حمل ‌و نقل داخلی شمال استان کالاهای این مدت را جابجا کرده‌اند، افزود: فرآورده های نفتی، سیمان و مصالح ساختمانی عمده کالاهای حمل شده در این مدت را تشکیل می دهند.

وی ادامه داد: یک میلیون و 898 هزار و 687 تن کالا در این مدت به مقصد درون استانی و 370 هزار و 812 تن به خارج استان حمل شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان افزود: با وجود شیوع ویروس کرونا با تلاش فعالان عرصه حمل کالا در استان، تاکنون خللی در جابجایی کالاهای مصرفی و اساسی مردم به وجود نیامده است.

به گفته این مقام مسئول، 321 فقره کارت هوشمند رانندگان و 142 فقره کارت هوشمند ناوگان باری در 6 ماه نخست سال جاری صادر شده است که صدور کارت هوشمند ناوگان منوط به ارائه درخواست کتبی یا الکترونیکی مالک ناوگان، ارائه اصل و تصویر صفحه نخست شناسنامه و کارت ملی مالک ناوگان، ارایه اصل و تصویر سند رسمی مالکیت، برگ معاینه فنی مجاز و معتبر، کارت مشخصات وسیله نقلیه و تکمیل فرم مشخصات وسیله نقلیه حسب نوع ناوگان موتوری، بیمه نامه شخص ثالث معتبر و همچنین ارائه تعهد نامه موضوع ماده 3 دستور العمل است.

کرد در پایان خاطر نشان کرد: در حال حاضر  58 شرکت حمل و نقل داخلی فعال کالا ، 3 پایانه بار، 2 انجمن صنفی کارفرمایی شرکت ها و 2 انجمن صنفی کارگری رانندگان باری در بخش حمل و نقل عمومی جاده ای داخلی کالای تحت پوشش این اداره کل فعالیت می کنند.
 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز