امام جمعه مسجد مکی اهل سنت زاهدان ترور شهید فخری‌زاده را محکوم کرد

۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۰۹:۴۷:۴۰
کد خبر: ۱۰۹۴۶۴۶
امام جمعه مسجد مکی اهل سنت زاهدان ترور شهید فخری‌زاده را محکوم کرد
امام جمعه مسجد مکی و مدیر حوزه علمیه دارالعلوم اهل سنت زاهدان با صدور بیانیه‌ای ترور محسن فخری‌زاده را ناجوانمردانه و ظالمانه توصیف و این اقدام را به شدت محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، در پیام مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی آمده است: خبر ترور ناجوانمردانه و ظالمانه‌ محسن فخری‌زاده از مدیران برجسته وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و یکی از برترین دانشمندان هسته‌ای کشورمان باعث تأسف و تألم گردید. 

 
بنده این جنایت آشکار را به شدت محکوم می‌کنم و برای شهید محسن فخری‌زاده مغفرت تامه و علو درجات از بارگاه الهی مسئلت دارم. خداوند به بازماندگان مرحوم اجر و صبر عنایت کند و عوامل ترور ایشان را به سزای اعمالشان برساند. 
 
تروریست‌های بیگانه عصر جمعه- هفتم آذرماه- با کمین در مسیر  خودروی حامل محسن فخری‌زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری  وزارت دفاع در بلوار مصطفی خمینی شهر آبسرد دماوند، در عملیاتی انتحاری و مسلحانه، دانشمند هسته‌ای کشورمان را به شهادت رساندند.
 
به گفته وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در جریان این حمله تروریستی ابتدا خودرو حامل فخری زاده مورد حمله واقع گرفت و بعد یک خودرو نیسان در ۱۵ متری وی منفجر شد. در اثر این تیراندازی‌ و انفجار، فخری زاده به شدت مجروح و به بیمارستان منتقل شد ولی با توجه به شدت جراحات وارده در بیمارستان به شهادت رسید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز