تعداد کل فوتی های کرونایی استان سیستان و بلوچستان تا ۲۳ آذر ۹۹ به ۱۰۳۲ نفر رسید

۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۱۴:۳۶:۴۲
کد خبر: ۱۱۰۲۹۹۱
تعداد کل فوتی های کرونایی استان سیستان و بلوچستان تا ۲۳ آذر ۹۹ به ۱۰۳۲ نفر رسید
رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: مجموع کل متوفیان کرونایی استان سیستان و بلوچستان با نتیجه مثبت آزمایشگاهی کووید-19 تا امروز به عدد 1032 مورد رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا ، دکتر هاشمی در خصوص آخرین آمار بیماران کرونا در استان تا امروز یک شنبه 23 آذرماه نیز گفت: براساس نتایج مثبت آزمایشگاهی در 24 ساعت گذشته تعداد 85 بیمار جدید شناسایی و مجموع کل مبتلایان از مرز 25هزار نفر گذشت و به عدد 25 هزار و 82 نفر رسید.

وی افزود: متاسفانه در این مدت 7 بیمار دیگر نیز جان خود را از دست دادند و مجموع کل متوفیان سیستان و بلوچستان  با نتیجه مثبت آز مایشگاهی کووید-19به عدد 1032 مورد رسید.

وی یکی از دلایلی که منجر به فوت بیماران می شود را عدم مراجعه به موقع و دیر مراجعه کردن بیماران برشمرد و از هم استانی های عزیز درخواست کرد تا با شروع علائم بیماری به نزدیکترین مرکز غربالگری سرپایی محل سکونت مراجعه و یا باشماره تلفن 4030 تماس حاصل نمایند.

دکتر هاشمی شهری با اشاره به فرارسیدن شب یلدا و سنت دیرینه هموطنان بمنظور جمع شدن خانواده دور هم گفت:به هم استانی های گرامی بطور جدّ تاکید می گردد از برگزاری دورهمی های خانوادگی بویژه شب یلدای امسال خودداری کنندتا شاهد افزایش مجدد ابتلاء و مرگ میر عزیزان نباشیم.

رئیس دانشگاه با تقدیر و تشکر از هم استانی عزیز و بویژه اصناف محترم تصریح کرد: به لطف خدا و به دلیل اجرای طرح شهید سلیمانی، طرح محدودیت های هوشمند کرونائی و همکاری خوب مردم هم اکنون استان سیستان و بلوچستان در وضعیت زرد قرار گرفته است، امّا این جمله بهیچ وجه به معنای تمام شدن بیماری کرونا در استان نخواهد بود.

وی دراین خصوص ادامه داد:کوچکترین سهل انگاری و بی احتیاطی و عدم رعایت دستورالعمل های پیشگیرانه بهداشتی باعث افزایش آمار مبتلایان و بازگشت محدویت ها خواهد شد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز