دستگیری قاتل مسلح پس از ۹ ماه فرار

۱۳۹۹/۰۹/۲۷ - ۰۹:۱۰:۴۹
کد خبر: ۱۱۰۵۱۹۳
دستگیری قاتل مسلح پس از ۹ ماه فرار
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری قاتل مسلح فراری و تحت تعقیب مراجع قضائی استان کرمان پس از ۹ ماه فرار در شهرستان دلگان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، سردار احمد طاهری اظهار داشت: در پی دریافت دستور نیابت قضائی از استان کرمان مبنی بر دستگیری قاتل فراری تحت تعقیب مراجع قضائی استان مذکور، موضوع شناسایی مخفیگاه متهم و دستگیری او در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان دلگان قرار گرفت.

وی افزود: این متهم ۳۵ ساله در اسفند ماه سال قبل در یکی از شهرستان‌های استان کرمان بر سر یکسری اختلافات مالی با شلیک سلاح کلاش ۲ شهروند را به قتل رسانده و به شهرستان دلگان متواری می‌شود.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در برسی‌های صورت گرفته توسط پلیس مشخص شد این قاتل مسلح پس از فرار به این استان مبادرت به سرقت مسلحانه و زورگیری از شهروندان در شهرستان‌های دلگان و ایرانشهر نموده و باعث رعب و وحشت عمومی در سطح شهرستان‌های مذکور شده بود.

سردار طاهری بیان داشت: در نهایت با تلاش شبانه روزی پلیس مخفیگاه این شرور مسلح در یکی از روستاهای شهرستان دلگان شناسایی شد.

وی بیان داشت: سرانجام صبح روز گذشته تیم عملیات ویژه پلیس آگاهی شهرستان دلگان مخفیگاه متهم را محاصره و در یک عملیات ضربتی او را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه او یک قبضه سلاح کلاش به همراه ۱۱۹ فشنگ جنگی را کشف کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضائی استان کرمان بر عزم جدی پلیس در برخورد با قانون شکنان و مخلان نظم و امنیت عمومی تأکید و از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود را در این خصوص با تماس ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز