توزیع بیش از ۶۷ هزار حواله لاستیک خودروی سنگین در سیستان و بلوچستان

۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۱۴:۱۴:۴۷
کد خبر: ۱۱۱۱۸۲۹
توزیع بیش از ۶۷ هزار حواله لاستیک خودروی سنگین در سیستان و بلوچستان
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان گفت: ۶۷ هزار و ۱۸۱ حواله لاستیک از مردادماه سال ۹۷ تاکنون با نرخ مصوب ارز ۴۲۰۰ بین رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری این استان توزیع شد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، تیمور باقری اظهار داشت: از ابتدای شروع طرح تاکنون تعداد ۷۲ هزار و ۷۷۳ حلقه لاستیک از سوی سازمان صمت سیستان و بلوچستان تخصیص داده شده که منجر به صدور ۶۷ هزار و ۱۸۱ حواله از سوی ادارات و نمایندگی‌های این اداره کل و صنوف بخش حمل و نقل عمومی جاده‌ای استان شده است.

او  با بیان اینکه هیچ مشکلی در توزیع لاستیک وجود ندارد، اظهار داشت: توزیع این لاستیک‌ها با هدف عرضه بدون واسطه و جلوگیری از ایجاد بازار کاذب با هماهنگی سازمان صنعت، معدن و تجارت در حال انجام است.

 معاون حمل و حمل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان از تامین لاستیک مورد نیاز ناوگان حمل و نقل برون شهری از محل لاستیک‌های تامین شده با ارز نیمایی خبر داد و افزود: رانندگان و مالکان ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری بار و مسافر استان می‌توانند با مراجعه به سامانه کالا به آدرس اینترنتی www.kala.ntsw.ir نسبت به تامین لاستیک مورد نیاز خود اقدام نمایند.

 باقری تاکید کرد: کارشناسان مرکز پشتیبانی سامانه‌های ملی در صورت بروز مشکل در ثبت درخواست متقاضیان لاستیک با ارز نیمایی با شماره تلفن ۰۲۱۷۵۴۹۲۰۰۰ داخلی ۱۴ آماده پاسخگویی هستند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز